“Overraskende bra”
Anmeldelse av Circle K

Circle K
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skei
Anmeldt 11. august 2021

Trolig den beste cirkel k maten jeg og kona har spist. Bra mat til fornuftig pris. Hyggelig og service instillt ung betjening. + i boka for stor soft is:)

Takk, U3805QMdavids
Anmeldt 4. august 2021

Hamburgermenyen med bacon var veldig god og hadde en grei pris. Hyggelig sitteavdeling. Maten kom ganske raskt.

Takk, KristinVangenS
Anmeldt 6. februar 2021

På Cirkel K, Skei i Jølster, får du en rikholdig meny, Alt fra "norsk husmannskost", pizza, småretter, kebab, og frokost om du er tidlig ute.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Shortstaysworldwide

Har du vært i Circle K? Del dine erfaringer!