Gratis avbestilling frem til 03.02.23
eDreamsUSD 126
Agoda.comUSD 126
Trip.com
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Det første som møter deg er en stor lobby med fyr i peisen og mange separate sittegrupper med lekkert interiør. I tillegg et koselig barområde med flygel og dansegulv. Betjeningen er meget hyggelig og imøtekommende. Rommene er romslige og nyoppusset. Varmekabler på badet. Maten i restauranten er av gourmetkvalitet, frokosten variert og delikat. Beliggenheten med utsikt til høye fjelltopper og Jølstervannet er fantastisk. Konklusjon - lekkert nyoppusset, hjemmekoselig, virkelig et fantastisk «home away from home»

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 50brittm
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en natt på vei til Bergen. Lurte litt på hvor vi skulle spise, men, valgte hotellrestauranten. God mat og veldig god service. Hotellet var også bra, med hyggelig betjening og pene rom med fantastisk utsikt. Veldig bra frokost. Både hotell og restaurant anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, arildo274
Sindre A, General Manager på Thon Partner Hotel Jølster, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Arild,

Tusen takk for ei hyggeleg tilbakemelding.

Vi ønskjer deg hjerteleg velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 2. oktober 2018

For en herlig forandring , å komme til ett hotell som har fokusert på sofa , sittegrupper m peis til mange personer . Her slipper du å sitte på hoterom for det er så fint nede .
Frokosten som vanlig på Thon meget bra .Serviceinstilt personale . Kommer gjerne igjen .

Romtips: Utsikt mot innsjø og fjell
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Rita E
Sindre A, General Manager på Thon Partner Hotel Jølster, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Takk for tilbakemeldinga Rita.

Vi er godt nøgde med renoveringa som vi fekk gjort i vinter.
Kjekt at du likte frukost og takk for kommentarane vedrørande personale.

Anmeldt 15. september 2018

På tur til årets første tur på hjortejakt i Sogn. Fast stopp. Hyggelig betjening, selv om de hadde sin fulle hyre med å servere gruppebesøk fra Kina. Det tok tid før vi fikk servering og vi ble litt utålmodige. Meget god middag.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KnutS193

Hei KnutS193,

Takk for tilbakemeldinga.
Godt at de hadde tålmodigheit til å vente, sjølv om det tok litt tid.

Hjerteleg velkommen tilbake til neste år.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Ankom Thon Hotel Jølster om kvelden og fikk det siste ledige rommet. Rommet meget bra, men badet var modent for reparasjoner. Om kvelden hadde hotellet buffet som var svært innholdsrik og velsmakende. Restauranten hadde også hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, karinevan

Hei Karin Eva,

Takk for tilbakemeldinga di.
Vi holder på å planlegge oppussinga for ein ny romfløy - så vi satsa på at den er klar til neste gong du kjem på besøk.
Kjekt at du likte tilbodet i restauranten.