Algotels
kr 1 876
Fullt refunderbart før tor. 6. jun.
Frokost inkludert
StayForLong
kr 1 769
Thor B
5,0 av 5 boblerAnmeldt 15. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: Balkong er tilgjengelig.
5,0 av 5 boblerSted
    50.7 km fra Thon Partner Hotel Jølster
    42.1 km fra Thon Partner Hotel Jølster
    Se flere hoteller i Skei
    Anmeldt 30. november 2018

Jeg arrangerte et møte på hotellet. Møteromsfasilitetene var ok, lunsj var variert, delikat og velsmakende. Middagen var ok, men dessert var en skuffelse; tilsynelatende ikke fersk mangokake, pyntet med nugatti.
    Jeg bodde på rom 308. Stort og godt rom med balkong. Problemet var at det var for varmt tross minus 8 grader ute. Da jeg hørte med resepsjonen fikk jeg vite at rommet hadde vannbåren varme og at det var vanskelig å justere ned temperaturen med rask effekt. Jeg ble da oppfordret til å åpne altandøren. Hvilket jeg gjorde. Konseptet funket greit frem til naboens kveldsrøyk sev inn i rommet.
    Med lukket dør i ubehagelig varme sovnet jeg til slutt.
    Mitt tips; kontroller ved innsjekking at temperatur på værelset kan justeres og tilpasses gjest.

Takk, Lars Vagle S
    Anmeldt 29. november 2018

Her blir mann tatt i mot med vennlighet og en blir husket om en har vær der tidligere. Frokosten er nydelig og sengene gode å ligge i. Utsikt fra hotellet er fantastisk.
    Jølster er en perle og verdt å besøke....

Romtips: Idylliske omgivelser
    Takk, RennieF72
    Sindre A, General Manager på Thon Partner Hotel Jølster, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei RennieF72,

Takk for den flotte tilbakemeldinga.

Hjerteleg velkommen tilbake ved ein seinare anledning!

Anmeldt 19. november 2018

Dette hotellet er opprinneleg eit gamalt og ærverdig hotell, som no er ombygd og blitt moderne og flott hotell. Plassert i nydelege omgivelser med muligheit for flotte fjellturar og bading i deira terapibasseng. Nydelg god mat med hyggeleg og imøtekommande personell

Takk, 370arildh
    Sindre A, General Manager på Thon Partner Hotel Jølster, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei 370arildh,

Takk for gode tilbakemelding vedrørande mat og personell.

Thon Hotel Jølster har ei flott plassering, spesielt viss ein er glad i turar i flotte omgivelsar.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Det første som møter deg er en stor lobby med fyr i peisen og mange separate sittegrupper med lekkert interiør. I tillegg et koselig barområde med flygel og dansegulv. Betjeningen er meget hyggelig og imøtekommende. Rommene er romslige og nyoppusset. Varmekabler på badet. Maten i restauranten er av gourmetkvalitet, frokosten variert og delikat. Beliggenheten med utsikt til høye fjelltopper og Jølstervannet er fantastisk. Konklusjon - lekkert nyoppusset, hjemmekoselig, virkelig et fantastisk «home away from home»

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, 50brittm
    Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en natt på vei til Bergen. Lurte litt på hvor vi skulle spise, men, valgte hotellrestauranten. God mat og veldig god service. Hotellet var også bra, med hyggelig betjening og pene rom med fantastisk utsikt. Veldig bra frokost. Både hotell og restaurant anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    2  Takk, arildo274
    Sindre A, General Manager på Thon Partner Hotel Jølster, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Arild,

Tusen takk for ei hyggeleg tilbakemelding.

Vi ønskjer deg hjerteleg velkommen tilbake ved neste anledning.