eDreamsUSD 177
TripadvisorUSD 177
Trip.com
Destinia.com
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Jølster ligger fantastisk til. Vi ble godt mottatt selvom vi ikke forstod hverandre helt ved innsjekking, men det løste seg. Rommene var fine, men vi savner air-condition da vi hadde problemer med å sove på natten pga varmen. Pga korona så ble frokost servert på en spesiell måte, men det var bra løst av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, arildth
Anmeldt 14. januar 2020

Et koselig, gammelt hotell med hyggelig betjening og god mat. Jeg spiste "Jølsterørret", denne kan anbefales! Rommet var rent og pent, men noe slitt. Men viktigst, sengen var god. Det er gode parkeringsmuligheter like utenfor hotelldøren.

Romtips: Rom med utsikt mmot Jølstervatnet.
Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, olen61
Anmeldt 7. november 2019

Vårt rom var veldig spartansk utstyrt. Ikkje glass, kun ein stol på eit dobbeltrom, ikkje papir og penn. Fekk ikkje tilbud om flaskevann ved innsjekk som Thonmedlem
Elles var det god mat og hyggelige betjening.

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Solveig270
Anmeldt 4. november 2019

Thon Hotel Jølster er et veldig trivelig hotell med lun atmosfære. Trivelig betjening og utrolig god mat. Beliggenheten er perfekt for flotte naturopplevelser som ligger rett utenfor døra og man har 17 km til Astruptunet hvor kunstneren Nicolay Astrup bodde. Det er også bare en kort kjøretur til Baker Jon som er en butikk proppfull av lokalmat. Hotellet anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, halaas2018
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi avsluttet vår rundreise på nordvestlandet med middag og overnatting på Thon hotell i Jølster. Middagen var ok og rommene vi fikk var også OK, men heller ikke mer. Vi hadde booket 2 rom - ett dobbelt og ett enkeltrom. Enkeltrommet vi ble tildelt var ett rom for rullestolbrukere. Vi var ikke så fornøyd med det. Men resepsjonen og oppholdsarealet der var tiltalende. Lekre fargevalg.

Johnny Stiansen

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 18johnnys
Sindre A, General Manager på Thon Hotel Jølster, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hei Johnyy,

Takk for din tilbakemelding.
Kjekt at du likte fargevalg og fellesareala våre.