eDreams
Priceline
Agoda.comUSD 173
Destinia.com
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Andre gangen vi bor her. Oppgradert og oppusset siden sist. Ikke helt fornøyd med rommet til tross for dette. Vindu med utsikt rett mot svømmebassenget. Veldig lite bad. Kunne ikke være to ser samtidig. Ellers så var det god service og godt renhold i disse koronatider. Rommet trekker dessverre ned i den totale vurderingen.

2  Takk, benttte
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Jølster ligger fantastisk til. Vi ble godt mottatt selvom vi ikke forstod hverandre helt ved innsjekking, men det løste seg. Rommene var fine, men vi savner air-condition da vi hadde problemer med å sove på natten pga varmen. Pga korona så ble frokost servert på en spesiell måte, men det var bra løst av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, arildth
Anmeldt 14. januar 2020

Et koselig, gammelt hotell med hyggelig betjening og god mat. Jeg spiste "Jølsterørret", denne kan anbefales! Rommet var rent og pent, men noe slitt. Men viktigst, sengen var god. Det er gode parkeringsmuligheter like utenfor hotelldøren.

Romtips: Rom med utsikt mmot Jølstervatnet.
Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, olen61
Anmeldt 7. november 2019

Vårt rom var veldig spartansk utstyrt. Ikkje glass, kun ein stol på eit dobbeltrom, ikkje papir og penn. Fekk ikkje tilbud om flaskevann ved innsjekk som Thonmedlem
Elles var det god mat og hyggelige betjening.

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Solveig270
Anmeldt 4. november 2019

Thon Hotel Jølster er et veldig trivelig hotell med lun atmosfære. Trivelig betjening og utrolig god mat. Beliggenheten er perfekt for flotte naturopplevelser som ligger rett utenfor døra og man har 17 km til Astruptunet hvor kunstneren Nicolay Astrup bodde. Det er også bare en kort kjøretur til Baker Jon som er en butikk proppfull av lokalmat. Hotellet anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, halaas2018