kr 1 245
Fullt refunderbart før fre. 26. apr.
Agoda.com
kr 1 245
Fullt refunderbart før fre. 26. apr.
Flere måter å betale på
    Bli belønnet med One Key
      kr 2 300
    23.1 km fra Thon Partner Hotel Jølster
    Gratis parkering
    Lokale smakar. Historisk miljø.
    kr 1 710
    50.7 km fra Thon Partner Hotel Jølster
    Se flere hoteller i Skei
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et kort opphold på Thon Hotel Jølster på vår reise gjennom vestlandet

Det var veldig godt å komme frem til hotellet, sette fra seg kofferten på rommet, gå rett ned til restauranten og få servert et nydelig måltid for så å gå opp til rommet for ei god natt søvn. Hyggelig betjening i resepsjonen. Førsteetasjen var veldig vakkert møblert, rent og pent.

Minus: ble ikke tilbudt vann ved ankomst som Thon Discovery-medlem. Servitørene i restauranten var utrolig tafatte!! Vi ble spurt om hva vi ville drikke omtrent før vi kom til bordet, og vi fikk ikke drikkemeny da det ga merarbeid på de i restauranten fikk vi høre. Når vi spurte om hvilken øl de hadde så fikk vi et kort svar; Carlsberg. Når jeg ba om brus litt ut i måltidet av en jeg trodde var servitør så fikk jeg til svar at hen skulle finne en annen servitør først

Med den gode middagen ferskt i minnet så gleder vi oss på frokosten, til tross for at vi var forberedt på restriksjoner i forbindelse med korona. Og vi ble så skuffet! Stemningen i frokostsalen var også veldig trykket og ampert, og vi ble møtt av den ene korte og lite vennlige servitøren etter den andre.

Frokosten skulle serveres til kl 11 på helg, men jeg så ingen servitører ved maten da jeg hentet meg kaffe til rommet kl 1055. Mens jeg skulle trykke på kaffemaskinen så hadde jeg sett meg ut det siste kaffebrødet som stod på bordet, og med det samme jeg trykte på knappen på kaffemaskina så kom det sannelig en servitør og spiste det siste kaffebrødet rett foran meg!

Så gikk vi opp til rommet for å hvile en time før utsjekk og kjøreturen videre, og uheldigvis var det daglig rengjøring på naborommet. Det small og ristet i veggene mens de redde opp senger og støvsugde, og det ble alt annet en hvile på øyet.

Dette ble en veldig dårlig start på dagen, og avslutning på oppholdet - derav maks 2 stjerner

1  Takk, 1sannanas
    Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Andre gangen vi bor her. Oppgradert og oppusset siden sist. Ikke helt fornøyd med rommet til tross for dette. Vindu med utsikt rett mot svømmebassenget. Veldig lite bad. Kunne ikke være to ser samtidig. Ellers så var det god service og godt renhold i disse koronatider. Rommet trekker dessverre ned i den totale vurderingen.

2  Takk, benttte
    Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Jølster ligger fantastisk til. Vi ble godt mottatt selvom vi ikke forstod hverandre helt ved innsjekking, men det løste seg. Rommene var fine, men vi savner air-condition da vi hadde problemer med å sove på natten pga varmen. Pga korona så ble frokost servert på en spesiell måte, men det var bra løst av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, arildth
    Anmeldt 14. januar 2020

Et koselig, gammelt hotell med hyggelig betjening og god mat. Jeg spiste "Jølsterørret", denne kan anbefales! Rommet var rent og pent, men noe slitt. Men viktigst, sengen var god. Det er gode parkeringsmuligheter like utenfor hotelldøren.

Romtips: Rom med utsikt mmot Jølstervatnet.
    Dato for oppholdet: januar 2020
    1  Takk, olen61
    Anmeldt 7. november 2019

Vårt rom var veldig spartansk utstyrt. Ikkje glass, kun ein stol på eit dobbeltrom, ikkje papir og penn. Fekk ikkje tilbud om flaskevann ved innsjekk som Thonmedlem
    Elles var det god mat og hyggelige betjening.

Dato for oppholdet: november 2019
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    1  Takk, Solveig270