eDreamsUSD 188
Trip.comUSD 191
Agoda.comUSD 200
Destinia.com
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var booket fra kl 15, men var ikke klart før ca 1630. Ventet derfor i 1,5 timer i en pent oppusset lobby. Mange rom er nyoppusset men ikke det vi fikk. Slitt og dårlig standard gjennomgående på rommet. Gjør oppmerksom på veldig dårlig komfort på ekstra senger( vi var 2 voksne og 2 barn). Kun sovesofa uten ekstra madrass.

Vi overnattet 2 netter på fullbooket hotell men rommet ble ikke rengjort selv om vi hang opp lapp om at rommet var klart for rengjøring. Måtte spørre flere ganger før vi fikk nye handklær.

Pluss for treningsrom og basseng. Glasskonstruksjon rundt bassenget gjør ar det kan bli veldig varmt ved dom og mye lyd pga gjenklang ved mange mennesker.

Mye å hente på bedre service selv om frokosten var mer enn godkjent. Irriterende å vente unødvendig lenge på utsjekk da resepsjonen hele tiden valgte å besvare telefon istedenfor å behandle gjester fysisk.

Stort forbedringspotensial, spesielt med liggekomfort på ekstra senger.

Takk, andreasn23
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi koste oss virkelig fra vi kom til vi reiste etter tre dager. Maten var nydelig! Frokosten var flott og middagen kunne ikke vært bedre. Imponert hvordan rutinene fungerte i disse Corona-tider. Betjeningen og ledelsen var bare smil og behjelpelig på alle måter. Det eneste vi funderte på var at under vårt opphold på tre døgn, ble ikke rommet rengjort, senger rørt eller håndklær skiftet. Uvanlig på et Thon hotell, men det har antagelig med disse «smittetider» å gjøre. Vi reiste godt fornøyd videre til et annet Thon hotell

2  Takk, Heigen47
Anmeldt 20. juli 2020

God velkomst i resepsjonen og fine rom. Men jeg ville nok valgt å spise et annet sted hvis du ikke kan ha melk og gluten. Jeg gav beskjed ved innsjekk. Da jeg kom fikk jeg da ikke fra buffeen men fra kokken som var veldig hyggelig å sa at de hadde klargjort mat til meg. Fisk som de nå varmet i mikroen...det var tørt. Ble heller ikke bedre av at kelneren glemte drikke bestillingen. Drikken kom når vi var ferdig med å spise. På den positive siden, kjæresten min spiste fra buffen han syntes maten var ok. Til desserte fikk jeg blandet frukt. Tips. De har kake i frysen på rema uten allergener. Eller sorbe-is Kuttet vannmelon og eple mens den andre spiser nydelig eplekake med is....Ikke så kjekt. Men kjæresten min syntes sin desserten var nydelig. Og kelneren beklaget at han hadde glemt bestillingen og var veldig hyggelig.
Oppsummert, ja jeg ville sovet der igjen. Men de har noe å gå på når det gjelder mat.

Takk, 884ireneh
Anmeldt 12. juli 2020

Funker bra om du trenger overnatting i Jølster. Hverken mer eller mindre. Rommene var greie, men servicen var dårlig. Mulig vi var uheldige, men det glapp i flere ledd for vår enkel overnatting. Både i resepsjonen og i restauranten.

Takk, _ysteinh_stelands
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et kort opphold på Thon Hotel Jølster på vår reise gjennom vestlandet

Det var veldig godt å komme frem til hotellet, sette fra seg kofferten på rommet, gå rett ned til restauranten og få servert et nydelig måltid for så å gå opp til rommet for ei god natt søvn. Hyggelig betjening i resepsjonen. Førsteetasjen var veldig vakkert møblert, rent og pent.

Minus: ble ikke tilbudt vann ved ankomst som Thon Discovery-medlem. Servitørene i restauranten var utrolig tafatte!! Vi ble spurt om hva vi ville drikke omtrent før vi kom til bordet, og vi fikk ikke drikkemeny da det ga merarbeid på de i restauranten fikk vi høre. Når vi spurte om hvilken øl de hadde så fikk vi et kort svar; Carlsberg. Når jeg ba om brus litt ut i måltidet av en jeg trodde var servitør så fikk jeg til svar at hen skulle finne en annen servitør først

Med den gode middagen ferskt i minnet så gleder vi oss på frokosten, til tross for at vi var forberedt på restriksjoner i forbindelse med korona. Og vi ble så skuffet! Stemningen i frokostsalen var også veldig trykket og ampert, og vi ble møtt av den ene korte og lite vennlige servitøren etter den andre.

Frokosten skulle serveres til kl 11 på helg, men jeg så ingen servitører ved maten da jeg hentet meg kaffe til rommet kl 1055. Mens jeg skulle trykke på kaffemaskinen så hadde jeg sett meg ut det siste kaffebrødet som stod på bordet, og med det samme jeg trykte på knappen på kaffemaskina så kom det sannelig en servitør og spiste det siste kaffebrødet rett foran meg!

Så gikk vi opp til rommet for å hvile en time før utsjekk og kjøreturen videre, og uheldigvis var det daglig rengjøring på naborommet. Det small og ristet i veggene mens de redde opp senger og støvsugde, og det ble alt annet en hvile på øyet.

Dette ble en veldig dårlig start på dagen, og avslutning på oppholdet - derav maks 2 stjerner

1  Takk, 1sannanas