TripadvisorUSD 167
Trip.comUSD 180
Agoda.comUSD 169
Destinia.com
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til ved Jølstervannet. Vi hadde rom med balkong i 2. Etasje mot vannet. Flott utsikt! Mellom hotellet og vannet går også veien og det var en del trafikkstøy gjennom natten. Mellom rommene var det også lytt.
Ellers var rommet helt standard med et ganske trangt bad.
Frokosten var ganske enkel. Kanskje på grunn av Covid 19?
Hotellet har flott treningsrom der en kan nyte utsikten mot Jølstervannet om en tar en økt.
Restauranten serverte bufet middag. Ikke noe galt å si om maten men det var heller ikke en bufet jubelen sto i taket for.
Stor parkeringsplass foran hotellet.

Takk, 165b_rds
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

flott beliggenhet. meget god service fra smilende og hyggelig betjening. God middagsbufe og helt grei frokost. Ganske rent og fint rom og nyoppusset bad. tar gjerne turen innom her igjen. Stille og godt sted å sove...hørte såvidt trailere på hovedveien.

Takk, 923olavm
Anmeldt 23. juli 2020

Vi kom hit, 19/7-2020 og dro 20/7, samt fra 22/7-23/7, rommene var rene og og fine, bassenget vart flittig brukt av dattra vår som storkoste seg, frokosten var meget bra, samt middagen om kvelden, meget mørt og fint kjøtt, rent og pent, dei blide og serviceinnstilte ansatte gjør en kjempejobb med renhold og desifinisering i disse tider, vi kommer garantert tilbake til dette hotellet, annbefales på det sterkeste.

Takk, Per Hilmar I
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var booket fra kl 15, men var ikke klart før ca 1630. Ventet derfor i 1,5 timer i en pent oppusset lobby. Mange rom er nyoppusset men ikke det vi fikk. Slitt og dårlig standard gjennomgående på rommet. Gjør oppmerksom på veldig dårlig komfort på ekstra senger( vi var 2 voksne og 2 barn). Kun sovesofa uten ekstra madrass.

Vi overnattet 2 netter på fullbooket hotell men rommet ble ikke rengjort selv om vi hang opp lapp om at rommet var klart for rengjøring. Måtte spørre flere ganger før vi fikk nye handklær.

Pluss for treningsrom og basseng. Glasskonstruksjon rundt bassenget gjør ar det kan bli veldig varmt ved dom og mye lyd pga gjenklang ved mange mennesker.

Mye å hente på bedre service selv om frokosten var mer enn godkjent. Irriterende å vente unødvendig lenge på utsjekk da resepsjonen hele tiden valgte å besvare telefon istedenfor å behandle gjester fysisk.

Stort forbedringspotensial, spesielt med liggekomfort på ekstra senger.

Takk, andreasn23
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi koste oss virkelig fra vi kom til vi reiste etter tre dager. Maten var nydelig! Frokosten var flott og middagen kunne ikke vært bedre. Imponert hvordan rutinene fungerte i disse Corona-tider. Betjeningen og ledelsen var bare smil og behjelpelig på alle måter. Det eneste vi funderte på var at under vårt opphold på tre døgn, ble ikke rommet rengjort, senger rørt eller håndklær skiftet. Uvanlig på et Thon hotell, men det har antagelig med disse «smittetider» å gjøre. Vi reiste godt fornøyd videre til et annet Thon hotell

2  Takk, Heigen47