eDreams
Agoda.com
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Kort og godt et ypperlig hotell for et par på ferie og på gjennomreise.
Det var rent og pent. Smittevern var ivaretatt på best mulig måte. Alt personell ytet topp service. Godt utvalg på frokost bufféen og al a cart middag Smakfull innredning.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 741maritam
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Ville ha en stopp i Jølster å vei til Geiranger. Meget flott hotell men litt slitt. Litt små rom. Dårlige senger. Det meste av tilbud på hotellet var stengt. Bassenget var åpent.
Måtte vente lenge for slippe inn i restauranten på kvelden for å få middag. Hadde kun buffet ?
Frokostbuffen var bra. Renslighet var godt ivaretatt.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, avva123
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til ved Jølstervannet. Vi hadde rom med balkong i 2. Etasje mot vannet. Flott utsikt! Mellom hotellet og vannet går også veien og det var en del trafikkstøy gjennom natten. Mellom rommene var det også lytt.
Ellers var rommet helt standard med et ganske trangt bad.
Frokosten var ganske enkel. Kanskje på grunn av Covid 19?
Hotellet har flott treningsrom der en kan nyte utsikten mot Jølstervannet om en tar en økt.
Restauranten serverte bufet middag. Ikke noe galt å si om maten men det var heller ikke en bufet jubelen sto i taket for.
Stor parkeringsplass foran hotellet.

Takk, 165b_rds
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

flott beliggenhet. meget god service fra smilende og hyggelig betjening. God middagsbufe og helt grei frokost. Ganske rent og fint rom og nyoppusset bad. tar gjerne turen innom her igjen. Stille og godt sted å sove...hørte såvidt trailere på hovedveien.

Takk, 923olavm
Anmeldt 23. juli 2020

Vi kom hit, 19/7-2020 og dro 20/7, samt fra 22/7-23/7, rommene var rene og og fine, bassenget vart flittig brukt av dattra vår som storkoste seg, frokosten var meget bra, samt middagen om kvelden, meget mørt og fint kjøtt, rent og pent, dei blide og serviceinnstilte ansatte gjør en kjempejobb med renhold og desifinisering i disse tider, vi kommer garantert tilbake til dette hotellet, annbefales på det sterkeste.

Takk, Per Hilmar I