eDreams
Destinia.com
Agoda.comUSD 150
FindHotel
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotel i Skei (Jølster). Tidligere familiedrevet hotel men nå i Thon kjeden. Hotellets lobby er pent og fremstår som en hyggelig møteplass. Rommet var superior men ikke med utsikt mot vannet dessverre, (det var litt skuffende, men hotellet var trolig fult , da vi bestilte sent på kveld) rommet var helt ok, men tv var montert på sidevegg av sengen. Dette virket litt malplasert og kan med fordel flyttes. En må også henvende seg i resepsjon for å få sjampo og balsam, da dette ikke var på rommet. Frokost var bra som forventet. Mye folk, men hotellet har er stort frokost område.
Hotellet har også egen parkeringsplasser i front av hotellet. Greit knutepunkt for reisende til Bergen, Stryn, Sogn og fjordane.

Romtips: Spør om å få rom mot vannet. Hotellet har også basseng. Ladeplass for El bil. Kort vei til bensinstasjon og butikk. Ca 40 min fra Førde.
Takk, janmh2014
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Elendig hotell. Frokosten til barnebarnet besto av en yoghurt og en pakke smør. Hva skal du med laktose fritt smør når ikke det var tilsvarende brød.
Aldri mer et hotell jeg besøker. Har bodd der flere ganger før det ble Thon hotell, og da var det bra.

Takk, arvidhugok
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, nydelig frokost og bra service. Hit vil vi tilbake! Rommet var rent og innbydende, personalet hyggelig og vennlige. Det var fullt hotell, men det var ro og harmoni å spore blant de ansatte. Badeanlegget var veldig fint, og bryggen med muligheter for fisking, leie av robåt, bading og hygge ligger et steinkast unna. Det er gratis parkering rett ved inngangen til hotellet. Gleder oss til neste gang!

Takk, tonekarinr
Anmeldt 2. juli 2021

Vi booket et Superior rom ut mot Jølstervannet. Rommet var rent og fint med terrasse og veldig gode senger. Frokost (egg og bacon) og middag buffe var veldig godt.
Gratis parkering. Gode smittevern tilltak.
Det er kun et minus med fine Jølster Hotell, og det er utrolig sure og uinntresserte gutter i resepsjon (Smilekurs kansje???)

Romtips: Superior rom høyt oppe ut mot Jølstervannet ,fint rom med terrasse ,utsikt, parkettgulv, kjøleskap og gode senger.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, morten m
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Svømmebasseng stengt - restaurant stengt - ingen TV-kanaler pga oppgradering. Badet håpløst lite - eneste som var stor var toalettpapirholderen. Utrolig at man ikke klarer å servere noen enkle retter på et sted hvor eneste mattilbudet er Circle K.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Roar S