eDreamsUSD 148
Destinia.com
FindHotel
1924 av 353 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021

Romslig rom, om enn litt slitent. Det var rent og sengene var gode.
Stort pluss for basseng på hotellet. Hyggelig betjening.
Frokosten er god, men middagsbuffeten er hårreisende dyr. Å skulle betale 1000,- for 2 voksne og 1 barn er fullstendig uaktuelt. Jeg er ganske sikker på at de hadde tjent på å sette prisen ned litt.
Vi spiste på Circle K borte i gata i stedet. De har god gatekjøkkenmat til en grei penge. Hyggelig avdeling med sitteplasser også.
Vi kommer gjerne igjen ved en seinere anledning.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KristinVangenS
Anmeldt 30. juli 2021

Business rom manglet kåper og tøfler. Fikk verken hjelp eller forklaring fra resepsjonen, ikke en gang " beklager". De var lite imøtekommende: bare " hei" og "ha det" ved inn- og utsjekk, akkurat som i kassen på matbutikken.

1  Takk, elenanX5752LQ
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Familietur over flere dager. Flotte turområder rett utenfor hotellet, gode beskrivelser på ut.no. Alle nivåer, lette turer med enorm utsikt. Nærhet til Breheimen, anbefaler Bremuseet, Sogndal, Olden og Loen. Hyggelig hotell og et godt utgangspunkt for fine opplevelser

Takk, 281finnerik_
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Det jeg synes om dette hotellet er at det er veldig fint der. Jeg hadde trodd at det skulle være dårlig på grunn av bildene men det var faktisk bedre. Bassenget var liten men det gjorde ikke noe. Frokostbuffeten var fantastisk. Men jeg skulle ønske rommet hadde hatt air-condition. Det var skikkelig varmt da vi kom dit, men ble kaldt da vi hadde opp vinduet. Anbefales

1  Takk, Dessertelsker23
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom sent og skulle ha middag. To av oss stilte i kø, og det tok en halvtime å komme inn i restauranten. Hadde denne halvtimen skyldtes mye folk og ikke inneffektivitet hadde det vært greit.

Maten til middag og frokost var bra. Rommene fungerte fint. Servicen var god. I alt et bra opphold.

1  Takk, hohygen