Trip.comUSD 152
Agoda.comUSD 150
Destinia.com
FindHotel
Anmeldt 12. august 2021

Min kone er 72 år, hun har sykdommen multipel sklerose (MS), og kan ikke gå (hun kan reise seg opp og står 10 sekunder), og er helt avhengig av rullestol. Hotellet har et HC rom som er greit tilgjengelig. Men uten min hjelp ville hun ikke kunne komme på toalettet. Og selv med min hjelp er det meget strabasiøst: Selve toalettet står plassert ca. 25-30 fra veggen, noe som medfører at armlenene som hun skal støtte seg til når hun skal ta seg over fra rullestolen til toalettskålen, er for korte. Dessuten er toalettet for lavt, følgelig er det liten hjelp i armlenene. Toalettet mangler også et avlastningsbord som det kan legges tøy og toalettsaker på. Det er åpenbart at noen personer som konstruerer HC-løsninger, ikke selv sitter i rullestol!!!

Romtips: Se anmeldelsen angående toalettet på HC-rommet.
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, bj_rninget2021
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vil ikke anbefale dette hotellet. Det var fortsatt tomgods fra tidligere gjester i skapet på rommet. Fant også skittent håndkle under puten. Betjeningen brydde seg ikke om det da vi sa i fra ved utsjekking.

Takk, 856mya
Anmeldt 4. august 2021

Romslig rom, om enn litt slitent. Det var rent og sengene var gode.
Stort pluss for basseng på hotellet. Hyggelig betjening.
Frokosten er god, men middagsbuffeten er hårreisende dyr. Å skulle betale 1000,- for 2 voksne og 1 barn er fullstendig uaktuelt. Jeg er ganske sikker på at de hadde tjent på å sette prisen ned litt.
Vi spiste på Circle K borte i gata i stedet. De har god gatekjøkkenmat til en grei penge. Hyggelig avdeling med sitteplasser også.
Vi kommer gjerne igjen ved en seinere anledning.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, KristinVangenS
Anmeldt 30. juli 2021

Business rom manglet kåper og tøfler. Fikk verken hjelp eller forklaring fra resepsjonen, ikke en gang " beklager". De var lite imøtekommende: bare " hei" og "ha det" ved inn- og utsjekk, akkurat som i kassen på matbutikken.

1  Takk, elenanX5752LQ
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Familietur over flere dager. Flotte turområder rett utenfor hotellet, gode beskrivelser på ut.no. Alle nivåer, lette turer med enorm utsikt. Nærhet til Breheimen, anbefaler Bremuseet, Sogndal, Olden og Loen. Hyggelig hotell og et godt utgangspunkt for fine opplevelser

Takk, 281finnerik_