eDreamsUSD 187
Trip.com
Destinia.com
FindHotel
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Nydelig lun lodge- stemning i 1.etg resepsjon- og bar område. Hyggelig innsjekk. Flott rom med parkett, nydelig blåfarge på veggen og flott bad. God plass til familie på 4. Vi hadde med hund og fikk et rom på baksiden av hotellet rett ved en bakdør- supert til tissetur med hunden. God mat i bufféen både om kvelden og til frokost. Pluss for basseng!

Takk, Jada-masa-123
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Pass på å ikke få rom i den bakre delen hvor bassenget er. Har aldri opplevd et så lite bad. En minivask med en hylle over slik at åpningen til vasken var mellom 10 og 15 cm. En må være treffsikker ved tannpuss ! Rommet i seg seg selv var helt greit, og frokosten var veldig bra

Romtips: Stor fin parkering
Takk, Odyssey623446
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Svært god service, rikholdig og velsmakende frokost og middagsbuffet. Hyggelig atmosfære og lunt innredede felles oppholdsrom. Info om fotturer var tilgjengelig . Svømmebasseng og treningsrom tilgjengelig. Utlån av badetøy gjorde det mulig å benytte seg av bassenget Mulighet for elbil- lading var også et pluss.. Noe slitt baderom med lite hylleplass dog.

Takk, Tour11098001803
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fint nyoppusset hotell; fine og rene rom. God service og veldig god buffét til middag og frokost til en ok pris. Bra glutenfritt tilbud og god merking av allergener.Fin beliggenhet på Skei med fine turområder i nærheten. Kan absolutt anbefale hotellet .

Takk, Vibeke G
Anmeldt 12. august 2021

Min kone er 72 år, hun har sykdommen multipel sklerose (MS), og kan ikke gå (hun kan reise seg opp og står 10 sekunder), og er helt avhengig av rullestol. Hotellet har et HC rom som er greit tilgjengelig. Men uten min hjelp ville hun ikke kunne komme på toalettet. Og selv med min hjelp er det meget strabasiøst: Selve toalettet står plassert ca. 25-30 fra veggen, noe som medfører at armlenene som hun skal støtte seg til når hun skal ta seg over fra rullestolen til toalettskålen, er for korte. Dessuten er toalettet for lavt, følgelig er det liten hjelp i armlenene. Toalettet mangler også et avlastningsbord som det kan legges tøy og toalettsaker på. Det er åpenbart at noen personer som konstruerer HC-løsninger, ikke selv sitter i rullestol!!!

Romtips: Se anmeldelsen angående toalettet på HC-rommet.
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, bj_rninget2021