eDreams
Destinia.com
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Jeg og familien min ankom på hotellet cirka midt på dagen, vi kom inn til et oppussa resepsjon og fikk nøkler til rommene våre, det var fullbooka fra før så vi gikk to rom,resepsjonisten sa at rommene ikke var langt unna hverandre men det de to rommene lå i hver sin del i hotellet! Det ene var lite og moderne og det andre var stort og umoderne og ikke minst skittent. Vi fant en vinboks bak en stol, det så forferdelig ut, vi tok oss et bad og da oppdaget jeg et lokk på et yoghurtbeger under vannet, lurer på hva mer som er der. Maten var god i det minste. Ikke dra hit, jeg fåreslår at man heller tar en campingtur i stedet.

Romtips: Prøv og unngå og få rom i gamledelen.
Takk, Companion68562997124
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Nydelig lun lodge- stemning i 1.etg resepsjon- og bar område. Hyggelig innsjekk. Flott rom med parkett, nydelig blåfarge på veggen og flott bad. God plass til familie på 4. Vi hadde med hund og fikk et rom på baksiden av hotellet rett ved en bakdør- supert til tissetur med hunden. God mat i bufféen både om kvelden og til frokost. Pluss for basseng!

Takk, Jada-masa-123
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Pass på å ikke få rom i den bakre delen hvor bassenget er. Har aldri opplevd et så lite bad. En minivask med en hylle over slik at åpningen til vasken var mellom 10 og 15 cm. En må være treffsikker ved tannpuss ! Rommet i seg seg selv var helt greit, og frokosten var veldig bra

Romtips: Stor fin parkering
Takk, Odyssey623446
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Svært god service, rikholdig og velsmakende frokost og middagsbuffet. Hyggelig atmosfære og lunt innredede felles oppholdsrom. Info om fotturer var tilgjengelig . Svømmebasseng og treningsrom tilgjengelig. Utlån av badetøy gjorde det mulig å benytte seg av bassenget Mulighet for elbil- lading var også et pluss.. Noe slitt baderom med lite hylleplass dog.

Takk, Tour11098001803
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fint nyoppusset hotell; fine og rene rom. God service og veldig god buffét til middag og frokost til en ok pris. Bra glutenfritt tilbud og god merking av allergener.Fin beliggenhet på Skei med fine turområder i nærheten. Kan absolutt anbefale hotellet .

Takk, Vibeke G