Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Idyllisk og moderne camping. Hyggelig betjening og god service. Vi sov i telt en natt. Fin teltplass med morgensol til frokosten. Hyggelig pris, med tilgang til dusj, vaskemaskin og kjøkken inkludert i prisen. Anbefales på det sterkeste enten du er på dropp inn eller for en lengre periode.

Takk, 997oles
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig utsikt. Ligger helt nede ved vannet. Nytt og fint sanitæranlegg med familierom. Bra service. Gode turmuligheter. Tilbyr levering av mat i helgene. Gangavstand til sentrum med matbutikker. Stille og fredelig, utbygges nå med flere plasser, alle med utsikt over vannet.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, tutta67
Anmeldt 28. april 2021

Fin plass med flotte sanitær anlegg, og veldig god service.

De holder på å bygge ut så det blir plass til flere bobiler og enda ett sanitæranlegg

Stedet anbefalles på det sterkeste.
Fine turområder...

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 953arila
Anmeldt 5. august 2020

Denne campingplassen er allereie god, og ligg an til å bli fantastisk. Spektakulær plassering ved Jølstravatnet, med grøne bakkar og snø i fjella. Flott sanitæranlegg. Hjelpsam betening. I år er plassen delvis ein byggeplass, men når ein er ferdige med det blir dette garantert ein av Noregs beste campingplassar.

Takk, Are M
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

I dag er plassen under ombygging, men fortsatt åpen.
nydelig lokasjon. Flotte og store bad med gratis vant varm i dusjen! Når plassen er ferdig opparbeidet med nye hytter, lekeplass, nytt sanitærhus nr 2, flere oppstigningsplasser for vogn /bobil -ja da blir dette en nydelig plass å være! Takk for oss..vi kommer tilbake!
Kort vei fra Trivselskogen turområder

Takk, ninasmk