“Veldig god mat og ypperlig service!”
Anmeldelse av Kulp

Kulp
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sand
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Knallgod mat og ypperlig service! Spiste på Kulp flere ganger i løpet av vårt opphold, alt sto til toppkarakter! Må spesielt trekke frem laksen og Lasagnen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, thomasolafc

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat med gode lokale råvarer og hyggelige ansatte! Anbefaler alle å ta turen innom, spesielt søndager for å prøve «dagens rett», alltid en vinner!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, AndersMol
Anmeldt 19. mai 2020

Har vert innom et par ganger nå, og blir bare mer og mer overrasket. Hyggelige folk som svarer på telefonen, utrolig god mat som di klarer å lage på overraskende kort tid. Yter alltid god service og litt til :) har bestilt ta med som regel men hadde vert greit og hyggeligt å spise inne på lokalet litt oftere anbefaler 10/10

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 654haraldp
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Vi kjørte fra Røldal og tok en tur innom. Veldig god mat og hyggelig personell.
Hadde hamburger og de andre hadde burger med sau. Alle var fornøyde.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 734atle_
Anmeldt 29. juli 2019

En svært travel sen søndag ettermiddag hvor kokken sprang i ett. Masse folk.
Etter litt venting ca 15 min kom maten. Maten var det helt ok å vente på da den Smakte nydeligt. Vi hadde hamburger og røykt svinekam. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 172aneb

Reisende som så på Kulp, så også på

Har du vært i Kulp? Del dine erfaringer!