“Fantastisk god mat, lokale råvarer og ypperlig service! Anbefales på det sterkeste, 10/10!”
Anmeldelse av Kulp

Kulp
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sand
Anmeldt 14. september 2021

Vi hadde gleden av å spise både lunsj og middag hos Kulp ved flere anledninger under vårt 4 dagers opphold i Sand.
Fantastisk god mat, rause porsjoner og rimelige priser. Alt smakte helt utmerket!
Jeg vil likevel trekke frem deres kortreiste (ikke-reiste), pulled sheep. Denne lokale retten falt virkelig i smak hos våre utenlandske gjester.
Videre viste eier og betjening svært stor fleksibilitet og velvilje til å tilpasse seg våre behov mtp tidspunkter for lunsj og middag, vegan/vegetar-alternativer etc.
Alt i alt en særdelses hyggelig opplevelse. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, arl_76_123
Terje B, Eier på Kulp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Takk for en flott anmeldelse av Kulp. Vi ønsker dere lykke til med oppdraget dere var i Suldal for! Og velkommen tilbake ved neste stopp i Suldal! Det var svært hyggelig å bli kjent med dere.

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Knallgod mat og ypperlig service! Spiste på Kulp flere ganger i løpet av vårt opphold, alt sto til toppkarakter! Må spesielt trekke frem laksen og Lasagnen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, thomasolafc
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat med gode lokale råvarer og hyggelige ansatte! Anbefaler alle å ta turen innom, spesielt søndager for å prøve «dagens rett», alltid en vinner!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, AndersMol
Anmeldt 19. mai 2020

Har vert innom et par ganger nå, og blir bare mer og mer overrasket. Hyggelige folk som svarer på telefonen, utrolig god mat som di klarer å lage på overraskende kort tid. Yter alltid god service og litt til :) har bestilt ta med som regel men hadde vert greit og hyggeligt å spise inne på lokalet litt oftere anbefaler 10/10

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 654haraldp
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Vi kjørte fra Røldal og tok en tur innom. Veldig god mat og hyggelig personell.
Hadde hamburger og de andre hadde burger med sau. Alle var fornøyde.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 734atle_

Reisende som så på Kulp, så også på

Har du vært i Kulp? Del dine erfaringer!