Priceline
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 8. august 2018

Uhøflige ansatte de overholder ikke åpningstidene for alkohol som skjenkebevilgningen sier. Dvs. de stenger når det passer dem. Mye tidligere en de skal i følge skjenkeregler. Har nå etter siste fadese sendt brev til Suldal kommune, det er en skam at de får behandler båt gjester så dårlig. Når det er sagt er det virkelig noen hardtarbeidende veldig hyggelige mennesker som jobber der også. De gjør sitt beste. Men hotellet har en ubrukelig ledelse.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tor_Eivind_67
Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro for å spise middag i restauranten. Han bestilte pizza og jeg biff (medium stekt). Når maten kom var min biff helt gjennomstekt og vi sa i fra. Servitøren sa bare "ok" og tok tallerken. Når jeg etter over 20 min fikk ny mat hadde allerede min kjære spist opp. Denne gangen fikk jeg en nesten rå biff, men orket ikke å si i fra for så å sitte 20 min lenger å vente. Det ble et stusselig og overpriset måltid...

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, EllisivN
Anmeldt 23. februar 2017

Hotellet ligger flott til i naturflotte omgivelser! Selve hotellet bærer litt preg av slitasje og standarden er enkel. Relativt lytt og spesielt støy fra vannrør og WC kan være litt generende. Prisen kanskje litt høy i forhold til standarden.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Huggo2015
Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Helt grei standard. Rent. Minus for frokost med lite utvalg. Videre var restauranten på hotellet lite bra. Høye priser uten at dette gjenspeilet seg i kvalitet og utvalg. Pizzaen var laget på ferdigbunn. Mikrobrygg 0,33 4,5% til 160,- kr. Middagsbuffé til 300,- hvor det var 1 (!) matrett- kjøttkaker med potet.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, steinarhval
Anmeldt 20. desember 2016

Rolig hotell i flotte omgivelser midt i Sand sentrum. Vi var her siste helgen før jul, betjeningen var hyggelig og tok seg godt av oss. Restauranten hadde god mat, vi spiste middag her både fredag og lørdagskvelden. Hotellrommene er noe enkle, men det kompenseres med atmosfæren og hyggelig betjeningen. Det var også levende musikk på lørdagskvelden, dette satte en liten spiss på oppholdet.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, jakobg470