eDreamsUSD 227
Agoda.comUSD 240
FindHotel
Etrip
Anmeldt 21. juli 2021

Hotellet ligger fantastisk til og vi hadde utsikt mot fjorden. Noe utdatert rom, kunne med fordel vært pusset opp snart. Grei seng å sove i.
Restauranten hadde god mat, men desverre var det mye av menyen de ikke hadde. Vi var der fra fredag til tirsdag og det manglet mer og mer av menyen. Trolig det beste hotellet i mils omkrets, så kommer nok tilbake.

Takk, kristineg2014
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting her i begynnelsen av juni. Et pent hotell som ligger helt på bryggekanten. Vi fikk et rent og pent rom med sjøutsikt. Personalet var veldig hyggelig og serviceinnstilt. På kvelden fikk vi nydelig mat i restauranten. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Jorun S
Anmeldt 19. august 2019

Hotellet ligger idyllisk til ved elveosen og fjorden. Veldig stille. Nydelig utsikt fra hotellet. Bra størrelse på rommene. God frokost. Restaurant og bar. Uteservering ved fjorden. Fin natur. Matbutikk og bakeri like ved.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, ReginaSilvana
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet i sjøkanten i Sand sentrum. Gåavstand til Sandsfossen og flotte turområder. Gode fiskemuligheter i både sjø og elv, men husk fiskekort.

Hotellet har ganske enkel standard og restaurant leverer mat sånn midt på treet mener vi. Vi likte godt pizzaen. Servicen syntes vi var bra både i restauranten og generelt på hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Norw50
Anmeldt 22. november 2018

Ryfylke Fjordhotel ligger helt utrolig flott til ved fjorden og elven. At det da ikke kan oppvartes med bedre mat og service er jo ikke bra. Dette bør det gjøres noe med. Det er viktig at servitører kan forklare menyer på minst engelsk midt i Ryfylke.

Romtips: utsikt til elv eller fjord
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 144Bj_rn_A