Agoda.comUSD 124
Priceline
Anmeldt 27. august 2018

Vi stoppet på Bykle Hotell lørdag 25.august for å spise. Hadde aldri vært der før. Vi bestilte biffsnadder og kan trygt si at den skepsisen vi hadde ved første øyekast forsvant for hver munnfull. Nydelig mat! Og hjemmelagd jordbærsorbet til dessert. Den må prøves!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Anita H
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales på det sterkeste. Maten og servicen er verd et besøk. Hjemmelaget brød og nystekt speilegg gjør starten på dagen meget god. Verten er svært trivelig og behjelpelig med alt. Rommene er rene og pene. Hotellet ligger i de vakreste omgivelsene.
På dette hotellet får du sjelden god valuta for pengene.

3  Takk, gimle
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på tur over fjellet og stoppet for å lade el-bil. Sjekket på hotellet om de serverte så sent på kvelden, og ble møtt med stor gjestfrihet og super service. Vi spiste karbonader og fjellørret, og begge deler var skikkelig hjemmelaget og utrolig velsmakende. Anbefaler et stopp her for en god middag!

Takk, hegerud
Anmeldt 22. juli 2018

Store og greie rom, møblert i gammel stil. Gode senger, TV med mange kanaler og en skikkelig dusj der vannet ikke havner utover hele badegulvet. Internett er ikke det mest stabile, signalene forsvinner av og til. Gode muligheter for utlufting. Rom i første etasje har også dør til en liten sittegruppe på utsiden. Hotellet er veldig lytt, så hvis du er var for lyder, er dette kanskje noe å tenke på (kanskje dette er mest gjeldende i første etasje?) Noen rom med kjøleskap. Veldig greit nå i sommervarmen!

God mat fra bunnen. Ikke akkurat kjempeutvalg av pålegg til frokost, men helt OK.
Mangel på utvalg av brødtyper stusset jeg litt over. De hadde kun en type brød, men det de serverte var hjemmebakt og godt på smak.

Ikke noen store ting å klage over, kanskje bortsett fra at du ikke bør ankomme for tidlig på dagen. Vi kom klokken 13, og visste at vi var tidlige. Vi ble møtt med stengte dører, men fikk kontakt med en av de som jobbet der. Han ba oss komme igjen klokken 15. Nå er ikke Bykle akkurat verdens navle, så ta med dere kryssord og kanskje en termos med god kaffe mens dere venter på å få komme inn : )

PS: Prøv gjerne middagen på hotellet. Den smakte helt nydelig (både entrecote og ørret)

1  Takk, niggen
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk dette stedet anbefalt av en kjenning som skrøt av fjellørreten på menyen. Det viste seg å være et utrolig godt valg. Vi toppet den deilige ørreten med det supre tilbehøret med sjokoladekake med is. Ble ikke skuffet! Her er alt hjemmelaget og det merkes. Rommene har bra størrelse og vi har også uteplass med utgang fra rommet.

Gleder oss til å legge oss for å sjekke ut frokosten i morgen.

Takk, ingridc406