Agoda.com
Priceline
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her en overnatting. Personalet var veldig imøtekommende og serviceinnstilte. Rommet var helt ok, men burde hatt seg en runde med støvkluten. I restauranten bar det preg av lang nedstenging, kanskje en burde benyttet anledningen til å gjøre rent? Vi fikk servert vin i glass med mye støv på utsiden av glasset. Dette fikk vi heldigvis nytt. Når en sitter og venter på maten ser en seg naturligvis litt rundt. Det hang store lodotter med støv over vinduer. Maten var grei nok. Et helt ok opphold, men har absolutt forbedringspotensiale på renhold

Takk, 58kathrineh
Anmeldt 20. august 2019

Ble godt mottatt ved innsjekk og fikk all nødvendig informasjon for oppholdet. Jeg hadde med hund, og fikk da et rom nede hvor jeg kunne gå ut en egen verandør når han skulle luftes. Fine rom og god frokost (nydelig eggerøre). Veldig hyggelig betjening. Her kan jeg gjerne komme tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, CecilieV58
FarAway560325, Eier på Bykle Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2019

Hei

Dette var hyggelig å høre akkurat slik vi ønsker hotellet skal oppleves. Du er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

På vei oppover dalen så måtte vi ta en stopp for å lade bilen vår en Audi Etron, lader til denne hadde de her. Da passet det bra med litt mat også. Det ble en middag på oss begge to. Jeg hadde hjemmelaget vilt karbonader og den andre hadde biffsnadder. Det ble en positiv overraskelse,maten var flott dandert på tallerken som gjorde det innbydende å spise. Å selvfølgelig den smakte helt fantastisk, vi var meget fornøyde begge to. Så her kan jeg anbefale dere å ta en stopp for å fylle bilen opp med strøm og magen med mat.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 85kjellmac

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Hyggelig å høre dette. Ladestasjonen ser vi brukes mer og mer og vi tilbyr bruk av toaletter og hotellets fasiliteter fritt og flere og flere legger lunsj og middag men bilene lader.
Velkommen tilbake

Mvh

Anmeldt 24. juni 2019

Vi var på restauranten på Bykle hotell dag. Hadde bestilt på forhånd, men det var visst ikke mottatt. De på kjøkkenet sa det var ingen problem og skulle lage mat. Hele bordet fikk en grå biff som var seig som skosåle, en skål med noe graps som de kalte fløtegratinerte poteter og overfylt med posesaus som smakte ingenting. Det går ikke an! Våre tyske venner som var med var sjokkerte at det går an å servere noe slikt. Det frekkeste er at servitøren tar bestilling på medium og medium pluss biff, og de kommer inn med et seigt gjennomkokt/stekt stykke til alle. Bordet ved siden av bestilte biff etter oss, og vi hørte servitøren si at biffen er mør og fin! (rett etter at vi hadde klaget på maten). Det endte med at de på nabobordet sa at maten var ubrukelig og seig og ba servitøren ta den tilbake. De byttet til karbonader. Bordet vårt hadde dessverre betalt på forhånd, og servitøren tilbø ingen kompensasjon. Dessertbordet var grapset, tomt for kaffe, skitten spisesal og (de hadde visst nettopp hatt bryllup og fullbooket hotell). De burde skjemmes av dette! Herligheten for 8 personer kostet 2600 kroner. Takk og farvel, styr unna. Dersom sjefskokken er på reise og ikke har kokk som kan lage mat må de stenge restauranten, ikke servere søppelmat!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Karen E
FarAway560325, Eier på Bykle Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2019

Jeg blir oppriktig trist og lei når våre gjester får en dårlig opplevelse. Jeg som er eier og ansvarlig for kjøkkenet på hotellet var reist på ferie men hadde forberedt menyer osv. for de som var på vakt. Det var en biff av ytrefilet som ble servert og det har vert mye klager så vi har tatt dette med leverandøren. Jeg hadde telefon fra de som var på jobb da dere klaget og jeg forstod det slik at dere hadde fått tilbud om ny mat men takket nei til det. Da er det ikke riktig som du skriver at servitøren ikke tilbydde noen form for kompensasjon. De på nabobordet som fikk servert karbonader ble kjempefornøyde.
Det var eieren selv som hadde lagd fløtegratinerte poteter og fløtesaus så din påstand om at det var posesaus er helt feil og vi har ikke hatt noen andre klager på det.
Uansett tar vi dette på alvor og har hatt en god samtale med paret som inviterte til selskapet og betalte regningen. De har fått kompensasjon og er fornøyd og kommer tilbake. De beklagde også oppførselen til en av de som var med selskapet, det var visst lite saklig.
Vi har hatt full gjennomgang med våre kollegaer etter dette så vi kan forsikre dere om at vi har tatt lærdom og håper at også dere vil gi oss sjansen igjen.

Mvh
Bykle Hotell

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Før ankomst var jeg noe bekymret for standarden på stedet, da bildene og informasjon ikke er veldig god. Det håper jeg å hjelpe fremtidige reisende med her. Dette hotellet vinner alt på betjeningen som virkelig hever hotellet og opplevelsen.
Det er en fin og ganske intim atmosfære. Skal du spise i Setesdalen er dette absolutt stedet.
Rommet som ble tildelt var i den nye delen fikk vi beskjed om, og var av typen familierom, selv om vi bare bestilte dobbeltrom. Rommene er bedre enn de ser ut på bildene, og har ganske god standard. Sengene er to enkeltsenger som er satt sammen, men disse er veldig smale og begynner å bli «løse på kantene», så faren for å velte ut av i senga er absolutt til stede. Putene er relativt "slappe". Mini-kjøleskap trekker opp, godt utvalg og bra fungerende TV/Radio og Wifi er bra. Dusj-såpen er ganske bra, samme typen som Scandic bruker. Det hender også at det arrangeres konserter på hotellet, da får gjestene fri-billett og man kommer tett inn på den lokale kulturen i området. Dette er et helt greit hotell, kanskje noe dyrt i forhold til verdien. Så vidt jeg kunne se er det lite aktiviteter på hotellet, men naturen rundt er bra. Matmessing er dette på høyde med det beste i utlandet. Rom standarden er akkurat bra nok, men er dessverre ikke helt gjennomført. F. Eks. Gardiner som nesten dekker hele vinduet, slik at det er mulig å se inn fra veien er ikke opptimalt. At et vindu mangler "blendings gardiner" trekker og noe ned. Det er dessverre en del støv rundt på rommet.
For familier på tur er dette et helt fint sted for en natt eller to, og kan anbefales.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, I8553HHchristianh