Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Ingen tvil om at Dalen hotel er verdt et besøk med overnatting!!! Har du ikke gjort det, gjør det!!!! Er verdt hvert eneste øre! Vi bodde i nyoppusset tårnrom med nytt bad på gangen, helt nydelig!!! Rommet var tidligere stuepikeværelse....herlig historie Hadde treretters middag begge kveldene, en kulinarisk opplevelse!!! Deilig frokost & superhyggelig personale med kunnskap om mat, drikke & hotel!!! Fikk ikke hilst på hotellets kvinnelige spøkelse, men det er alltid dekket til henne i spisesalen❤️ Hyggelig å få hilse på eier og direktør også, som virkelig ønsker å ivareta historien rundt hotel & den eventyrlige kanalreisen fra Skien til Dalen Kommer veldig gjerne tilbake

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 538lene_
Anmeldt 26. august 2019

Magiske dalen hotel leverte på alle mulige måter under helgens bryllup! Fantastisk mat, den beste servicen, nydelige rom og fasiliteter og ikke minst eventyrlig stemning fra start til slutt! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake

1  Takk, kinehagen
Anmeldt 25. august 2019

Vi hadde et eventyrbesøk på dalen hotell i forbindelse med bryllup. Et fantastisk opphold fra start til slutt, både hva gjelder selve hotellet, omgivelsene, rom og senger, mat og service. Tusen takk for oss, vi gleder oss allerede til neste gang!

1  Takk, Kristin Cecilie L
Anmeldt 14. august 2019

Personale, service, maten og huset i seg selv er fantastisk. Prøv selv! Det er dårlig gjort å fremheve noen av personale, men ta vare på lysluggen i resepsjonen, der har dere en kommende hotelldirektør som forstår faget.

Takk, Roar B
Anmeldt 6. august 2019

Et eventyrslott! Vi reiste med D/S Henrik Ibsen fra Lunde og opp Bandak-kanalen til Dalen. Dagens 3-retters var en eksklusiv meny med mange spennende smaker. Servicen fra personalet var upåklagelig, og rommet var gullende rent. Frokosten var også i særklasse, med de aller fleste rettene merket "hjemmelaget".
Det eneste minuset var at bussen som skulle hente oss på Henrik Ibsen var forsinket, og dette ble ikke opplyst. Dermed måtte vi gå et godt stykke på grov grusvei, og det var tungt for trillekofferten. Det ene hjulet falt av.

Romtips: Dette var i et veldig stille område, så vi ble ikke sjenert på noen måte. Hadde ønsket å oppleve spøkelset, men det var visst fraværende.
Takk, SnefridA1