TripAdvisor
Innboks
Søk
Anmeldt 7. september 2019

jeg elsker dette stedet!

vennlige personale god service og fantastisk lokasjon. Jeg bodde i to netter, og alt var perfekt.

Vi kan ikke vente med å komme tilbake igjen. det er fint for en helgetur eller bare slappe av.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Globaltraveler406
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Ingen tvil om at Dalen hotel er verdt et besøk med overnatting!!! Har du ikke gjort det, gjør det!!!! Er verdt hvert eneste øre! Vi bodde i nyoppusset tårnrom med nytt bad på gangen, helt nydelig!!! Rommet var tidligere stuepikeværelse....herlig historie Hadde treretters middag begge kveldene, en kulinarisk opplevelse!!! Deilig frokost & superhyggelig personale med kunnskap om mat, drikke & hotel!!! Fikk ikke hilst på hotellets kvinnelige spøkelse, men det er alltid dekket til henne i spisesalen❤️ Hyggelig å få hilse på eier og direktør også, som virkelig ønsker å ivareta historien rundt hotel & den eventyrlige kanalreisen fra Skien til Dalen Kommer veldig gjerne tilbake

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 538lene_
Anmeldt 26. august 2019

Magiske dalen hotel leverte på alle mulige måter under helgens bryllup! Fantastisk mat, den beste servicen, nydelige rom og fasiliteter og ikke minst eventyrlig stemning fra start til slutt! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake

1  Takk, kinehagen
Anmeldt 25. august 2019

Vi hadde et eventyrbesøk på dalen hotell i forbindelse med bryllup. Et fantastisk opphold fra start til slutt, både hva gjelder selve hotellet, omgivelsene, rom og senger, mat og service. Tusen takk for oss, vi gleder oss allerede til neste gang!

1  Takk, Kristin Cecilie L
Anmeldt 14. august 2019

Personale, service, maten og huset i seg selv er fantastisk. Prøv selv! Det er dårlig gjort å fremheve noen av personale, men ta vare på lysluggen i resepsjonen, der har dere en kommende hotelldirektør som forstår faget.

Takk, Roar B