TripadvisorUSD 633
CheapTicketsUSD 633
eDreamsUSD 656
Trip.comUSD 722
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde et fantastisk men dyrt opphold. Godt med litt luksus og greit å betale for det men afternooon tea bør unngås. Den dårligste ig dyreste jeg har vært på. Og jeg har vært på mange. Fantastisk flott sted.

Takk, 6hilder
Eirik Andersen, Sales på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Hei,

Vi takker så mye for din tilbakemelding!

Kontakt oss gjerne med en mer utfyllende tilbakemelding på hva som ikke falt i smak med afternoon tea da vi er vant med gode tilbakemeldinger for denne opplevelsen.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold på Dalen Hotel med vår familie, to voksne og to tenåringer. Vi bodde to netter på suite St.Olaf og rom 31. Flott service, hyggelig personale og god mat!
Hotellet er nydelig restaurert og supert å kombinere med en tur på Telemarkskanalen.

Takk, GunS799
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Hei GunS799,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Håper på å se dere igjen snart!

Anmeldt 8. juli 2020

Kjempekoselig hotell i Dalen, med gammel sjarm og spennende historie. Vi hadde et hyggelig rom med utsikt mot hagen, med gode senger og god stemning i. Direktøren selv tok seg tid til å fortelle gammel historie etter middag, og det var virkelig stas å høre.
Middagen var veldig god, og vin-pakken imponerte med gode smaker til maten. Potetene var litt rå, og det kunne kanskje generelt i rettene vært noe mer smak til den prisen. Desserten så litt kjedelig ut, men der var det virkelig deilige smaker. Hagen er nydelig og verdt et besøk. Det var litt stiv pris, men det må til for å klare å drive dette stedet med såpass høy kvalitet. Kan også anbefale lunsjen her. Den ene dagen hadde vi deilige smørbrød, og den andre afternoon tea som virkelig må settes av tid for å nytes.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Mona J
Thor Filip Halvorsen, Daglig leder på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei Mona J,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi følger opp din tilbakemelding med kjøkkenet.

Anmeldt 7. juli 2020

Et nydelig hotell, vakkert både inne og ute. Mange flotte detaljer i nasjonalromantisk stil. Hjelpsomme og engasjerte ansatte med en hyggelig direktør i spissen. En følelse av storhet og et tilbakeblikk i tid, og helt på sin plass at stedet ikke hadde TV, minibar eller kaffemaskin på rommet, det passer ikke inn på Dalen. Herlige spiseområder, både restauranten og salongene. Vi var tre vennepar og kjørte full pakke med overnatting, afternoon tea og treretters med vinpakke. Det kostet, men en opplevelse var vi alle enige om.

Takk, tronkarl

Hei Tronkarl,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 7. juli 2020

Vi var så heldige at vi fikk til en overnatting på Dalen Hotell på vei over mot Vestland. Og selv om vi hadde hørt mye positivt om stedet, og vi hadde høye forventninger, så overtraff stedet forventningene våre! Hotellet er en opplevelse i seg selv, med et interiør og en hage som nester tar pusten fra en. Og maten - vi hadde afternoon tea når vi kom, og treretters menyen med anbefalt vin til middag - var rett og slett nydelig! Tommel opp også for personalet som tydelig la vekt på at gjestene ikke bare skulle trives, men skjemmes bort! Terningkast 6!

2  Takk, Oystein F

Hei Oystein F,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!