Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Trip.comUSD 655
Anmeldt 7. juli 2021

Har vært på mange hoteller gjennom åra (også noen av de Historiske) men Dalen hotell slår dem alle!
Dette var en helt fantastisk opplevelse! Rommet var veldig fint, oppusset men i gammel stil, utrolig flott!
Nydelig 3 retters middag med vin og dessert. Frokosten var kjempegod inkl. et glass champagne. Ble bare så ivaretatt av personalet under hele oppholdet!
Lørdag tok vi båttur på Telemarkskanalen, fra Dalen til Ulefoss og buss tilbake samme dag, Ellers er det mange fine turmuligheter for alle i alle aldre!
Et perfekt hotell for å nyte og få det lille ekstra :-) AK+AK

Takk, Knerten_Tuddal
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei Knerten_Tuddal,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.

Vi ønsker dere en flott sommer og håper på å se dere igjen snart på Dalen Hotel.

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Første gang vi har vært på 5 stjerners hotell, dette var en fantastisk opplevelse. Absolutt alle ansatte var veldig hyggelige og virket som de «var der for oss». Innsjekk gikk fort, vi fikk reservert bord til restaurant og frokost samtidig. Etter vi hadde pakket ut så fikk vi utforsket litt, spilt crocket og kastet erteposer. Det er også en flytende badstue nede ved vannet man kan reservere, den tilhører ikke hotell men de hjelper med det. Etter et nydelig måltid så kommer vi tilbake til rommet som de har redet opp seng og gjort alt fint. Direktør forteller historien om hotellet på kvelden, hvor alle samler seg rundt å hører på i 2 etasjer. Frokost dagen etterpå får vi champagne og en minibuffet levert på bordet. 3 etasjer med pålegg, kurv med brød, vi kan velge hvordan egg som ønskes. Dessert, yoghurt og smoothie kommer også. Beste frokosten jeg har fått servert på hotell. Offentlige toaletter så veldig flotte ut, måtte nevnes her. Perfekt plass som vi nøt vår siste dag på en lang biltur rundt landet. Kommer definitivt tilbake.

Takk, A1797CXrichardt

Hei A1797CXrichardt,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på!

Vi ønsker deg en flott sommer og håper vi ser dere igjen på Dalen Hotel.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Spennende og spesielt hotell. Park og hageanlegget var godt egnet til avslapping og aktiviteter. Mange gode turmuligheter i området. Positive, vennlige og imøtekommende ansatte. Kjempegod mat og drikke.

Takk, OddBjarneS
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei OddbjarneS,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på.

Vi ønsker deg en flott sommer og håper på å se deg igjen på Dalen Hotel.

Anmeldt 1. juli 2021

Dette var bare en helt perfekt opplevelse, fra innsjekk til utsjekk. Servicen var bare helt topp fra alle ansatte, hjelpsomme og smilende! Vi hadde 3-retters middag som var en gourmetopplevelse fra start forrett til dessert. Frokosten var like god! Rommet var nydelig med utrolig deilig seng og flott moderne bad. Vi koste oss også i den flotte hagen i nydelig sommervœr. Vi har prøvd flere av de Historiske hotellene, og dette er helt klart i en klasse for seg selv!! Unni H

Takk, UnniKa
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei Unni H,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på!

Håper på å se dere snart igjen på Dalen Hotel.

Ha en flott sommer!

Thor Filip Halvorsen
Adm. Dir

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Supert opphold! Veldig bra service fra start til slutt. Gjennomført stil på hotellet og personalet. Spiste en nydelig 3-retters middag på kvelden med vin til. Og satt ute på verandaen med en drink etter å ha gått en tur i den fine hagen. God stemning hele veien.

Takk, Kristin H

Hei Kristin H,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på!

Håper på å se dere snart igjen på Dalen Hotel.

Ha en flott sommer!

Thor Filip Halvorsen