Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Priceline
Trip.comUSD 671
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et veldig fint opphold på Dalen hotell i forbindelse med min kjærestes 50-årsdag. Vi hadde kjøpt en pakke som inkluderte Afternoon Tea, 3-retters middag og frokost. Maten var veldig god, spesielt kveite til middag.
Rommet var ikke stort, men stort nok. Rent og pent. På sengen lå en bursdagshilsen fra hotelldirektøren til min kjæreste i en bok om hotellets historie.
Alle ansatte vi var i kontakt med var veldig hyggelige og serviceinnstilte.
Et besøk anbefales virkelig, men vær klar over at det ligger i høy prisklasse.

Takk, Morten J
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hej Morten.

Tusen tack för fantastiskt fina ord. Det glädjer oss verkligen att höra att ni hade en så fin vistelse här hos oss.
Vi önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas att vi ses här på Dalen igen.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Supert historisk hotell i Telemark. Helt spesiell arkitektur både inne og ute. Ryddig, rent og ordentlig. Spiste femretters middag på kvelden. God mat og delikat presentert. Vinpakke var medium minus. Har flere interessante flasker på kartet, men verre med glass. Bør vurdere å tilby en premium glassmeny i tillegg - alternativt at man selger noen gode enkeltglass av gode saker ved bruk av Coravin.

Takk, bjornt1959
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hej Bjornt1959.

Tack så väldigt mycket för fina ord och god feedback.
Jag beklagar att vi inte mötte till era förväntningar när det kommer till vinpakke och utbud av vin på glas. Stort tack för inspel, och Coravin är nu beställt.

Önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas vi ses här på Dalen snart igen.

Med vänlig hälsning
F&B Manager
Dalen Hotel

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Dette er hotellet med det lille ekstra som du ikke ser med en gang nødvendigvis. Eksempelvis champagne til frokost er jo naturligvis en vinner. Maten var utmerket og perfekt stekt kjøtt. Vinpakken var også god. Vi hadde også afternoon tea som kan anbefales. Nei dette var rett og slett luksus. Eneste minuset er at vi ikke traff spøkelset så neste gang blir det rom nummer 17.

Takk, riisogrosa
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hej riisogrosa.

Tusen tack för fantastiskt fina ord. Det glädjer oss verkligen att höra att ni hade en fin vistelse här hos oss.

Vi önskar er en fortsatt fin sommar och ser fram till att er emot här på Dalen igen.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med mye historie « i veggene». Nydelig mat i restauranten og god service på hele hotellet. Deilig å sitte på verandaen og nyte utsikten mot vannet.

Hodeputene på rommet burde vært oppgradert, altfor mye og omtrent uten innmat.

Takk, Trulte69

Hej Trulte69.

Tack så väldigt mycket för fina ord och god feedback för både mat och dryck.
Jag beklagar att vi inte mötte till era förväntningar när det kommer komforten på rummet. Ta gärna kontakt med mig direkt om det var något mer som gjorde att vi inte nådde upp till era förväntningar. aabom@dalenhotel.no

Önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas vi ses här på Dalen snart igen.

Med vänlig hälsning
F&B Manager
Dalen Hotel

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Alt var flott og maten var veldig god! Trivelig og dyktig stab Veien til Dalen er spektakulær og det er en flott park rundt hotellet. Vi tok slusebåt fra Ulefoss, frem til Hotellet. Dette var veldig kjekt. Vi tok rutebuss tilbake. Dalen hotell Anbefales.

Takk, Sjur H
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hej Sjur H.

Vi önskar dig en fortsatt fin sommar och hoppas att vi ses här på Dalen igen.