Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
eDreams
Priceline
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
24–29 av 454 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2021

Dalen hotell er et av mange historiske hoteller i Norge. NÄ har det gjenoppstÄtt med nye eiere og ny direksjon som virkelig satser. Alt er gjennomfÞrt og man fÞler seg oppriktig velkommen. DirektÞren lever seg virkelig inn i rollen og gjÞr like mye som de andre ansatte. Omgivelsene og parken er en historie for seg og mÄ oppleves. InteriÞr og rom er fantastiske og tidsriktige. Man blir fort satt 100 Är tilbake i tid og venter egentlig pÄ at «den gamle dame» skal begynne Ä spÞke. Mat og drikke er av ypperste klassa, og man fÞler seg «hjemme». Vil man oppleve noe helt spesielt bÞr man oppleve Dalen hotell!!!,

Romtips: Alle rom er bra pĂ„ Dalen hotell😀
Takk, pah1962
Filip Åbom, Other pĂ„ Dalen Hotel, svarte pĂ„ denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hej pah1962.

Tack sÄ vÀldigt mycket för fina ord och god feedback.
Jag beklagar att vi inte nÄdde helt fram till era förvÀntningar. Jag önskar gÀrna att höra mer om vad vi kan göra bÀttre och sÀtter stor pris pÄ om du vill ta kontakt med mig direkt. aabom@dalenhotel.no

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et veldig fint opphold pÄ Dalen hotell i forbindelse med min kjÊrestes 50-Ärsdag. Vi hadde kjÞpt en pakke som inkluderte Afternoon Tea, 3-retters middag og frokost. Maten var veldig god, spesielt kveite til middag.
Rommet var ikke stort, men stort nok. Rent og pent. PÄ sengen lÄ en bursdagshilsen fra hotelldirektÞren til min kjÊreste i en bok om hotellets historie.
Alle ansatte vi var i kontakt med var veldig hyggelige og serviceinnstilte.
Et besĂžk anbefales virkelig, men vĂŠr klar over at det ligger i hĂžy prisklasse.

Takk, Morten J
Filip Åbom, Other pĂ„ Dalen Hotel, svarte pĂ„ denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hej Morten.

Tusen tack för fantastiskt fina ord. Det glÀdjer oss verkligen att höra att ni hade en sÄ fin vistelse hÀr hos oss.
Vi önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas att vi ses hÀr pÄ Dalen igen.

Mvh
F&B Manager, Dalen Hotel

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Supert historisk hotell i Telemark. Helt spesiell arkitektur bÄde inne og ute. Ryddig, rent og ordentlig. Spiste femretters middag pÄ kvelden. God mat og delikat presentert. Vinpakke var medium minus. Har flere interessante flasker pÄ kartet, men verre med glass. BÞr vurdere Ä tilby en premium glassmeny i tillegg - alternativt at man selger noen gode enkeltglass av gode saker ved bruk av Coravin.

Takk, bjornt1959
Filip Åbom, Other pĂ„ Dalen Hotel, svarte pĂ„ denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hej Bjornt1959.

Tack sÄ vÀldigt mycket för fina ord och god feedback.
Jag beklagar att vi inte mötte till era förvÀntningar nÀr det kommer till vinpakke och utbud av vin pÄ glas. Stort tack för inspel, och Coravin Àr nu bestÀllt.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Dette er hotellet med det lille ekstra som du ikke ser med en gang nÞdvendigvis. Eksempelvis champagne til frokost er jo naturligvis en vinner. Maten var utmerket og perfekt stekt kjÞtt. Vinpakken var ogsÄ god. Vi hadde ogsÄ afternoon tea som kan anbefales. Nei dette var rett og slett luksus. Eneste minuset er at vi ikke traff spÞkelset sÄ neste gang blir det rom nummer 17.

Takk, riisogrosa
Filip Åbom, Other pĂ„ Dalen Hotel, svarte pĂ„ denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hej riisogrosa.

Tusen tack för fantastiskt fina ord. Det glÀdjer oss verkligen att höra att ni hade en fin vistelse hÀr hos oss.

Vi önskar er en fortsatt fin sommar och ser fram till att er emot hÀr pÄ Dalen igen.

Mvh
F&B Manager, Dalen Hotel

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med mye historie « i veggene». Nydelig mat i restauranten og god service pÄ hele hotellet. Deilig Ä sitte pÄ verandaen og nyte utsikten mot vannet.

Hodeputene pÄ rommet burde vÊrt oppgradert, altfor mye og omtrent uten innmat.

Takk, Trulte69

Hej Trulte69.

Tack sÄ vÀldigt mycket för fina ord och god feedback för bÄde mat och dryck.
Jag beklagar att vi inte mötte till era förvÀntningar nÀr det kommer komforten pÄ rummet. Ta gÀrna kontakt med mig direkt om det var nÄgot mer som gjorde att vi inte nÄdde upp till era förvÀntningar. aabom@dalenhotel.no