Gratis avbestilling frem til 14.08.22
Priceline
Orbitz.comUSD 470
Anmeldt 7. august 2021

En reise tilbake i tiden hotellet fremstår som da det åpnet i 1894 ,hadde da mange kongelige gjester. betjening meget hyggelige og service innstilte , tre retters middag i resturant utvalgt og delikat med utsøkte viner , fantastisk oppdekning ,men nb ikke plass for en veldig sulten , betaler mye for pynten. men som sagt 10 av 10.
rommene er veldig fine. Ett av de historiske hotell som er vel verd ett besøk

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Stein J
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Stein.

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tiden til å dele din opplevelse hos oss og håper å se deg igjen på Dalen Hotel.

Adm. Direktør

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk, super mat, god atmosfære, historisk bygning med behagelige rom. Alle var høflige, hyggelige og alltid til tjeneste. Omgivelsene er også spesielle med en fin park og store plener, man allikevel avskjermet og tilbaketrukket.

Takk, 23bmo
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei 23BMO,

Tusen takk for fortreffelig tilbakemelding og at du tar deg tid til å dele dette her.

Håper på å se deg igjen på Dalen Hotel.

Adm. Dir

Anmeldt 5. august 2021

Overnattet to netter i selskap med min datter.
Vi nøt hvert eneste øyeblikk fra vi trådte over terskelen.

Ankom ganske seint lørdag. Tuslet i parken og tok en drink i baren før vi skulle innta vår 5-retters meny. Jeg hadde vinpakke og dattera mi fikk en utsøkt variasjon i alkoholfritt tilpasset rettene. Rein og skjær nytelse!

Søndag..nydelig frokost servert i restauranten.
Tid til å vandre litt rundt på turstien bort til Kanalbåtene i Dalen.
Neste gang leier vi kano.

Klar for Afternoon-tea.
Nytelse for øyne og gane.

Hadde forhåndsbestilt leie av Soria Moria Sauna.
Herlig å sitte i lekker moderne arkitektur å skue utover sjøen og fjella.

Vi hadde et flott rom i første etasje men bestemte oss for å oppgradere til Tårnsuiten siste natta. Mens vi pakket sakene var betjeningen og satt kjøleren med velkomst champagne på balkongbordet :) :)

Denne kvelden tok vi en 3-retters middag.
Neste morgen fikk vi servert frokosten på balkongen på rommet.
Vidunderlig!

Er reisevant og tror aldri jeg har vært en plass hvor betjeninga har vært så genuint og gjennomført serviceinnstilt på en utrolig liketil måte.

Vi bestemte at neste gang vi skulle på denne eventyrlige tidsreisa måtte vi ha tidsriktige klær. Lang kjole, hatt og parasol :)

Pur balsam for sjelen å være her!

Romtips: Tårnsuitene er verdt hver ei krone. Her er det bare å bestille en full pakke nytelse
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, 274gretes

Hei 247gretes,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.

Adm. Direktør

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse fra start til slutt. Utrolig serviceinnstilt og hyggelig personale. Beste hotellrestauranten vi har opplevd. Sjarmerende hotell med historie i veggene, som tar deg 100 år tilbake. Fine turmuligheter. Vi reiste med bil til hotellet, men neste gang bil vi benytte kanalbåt fra Skien.

Takk, 499gunnarm
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hej 499gunnarm.

Tusen tack för fantastiskt fina ord. Det glädjer oss verkligen att höra att ni hade en fin vistelse här hos oss.

Vi önskar er en fortsatt fin sommar och ser fram till att möta er på Lastein Bryggje med bussen nästa gång.

Filip Åbom
F&B Manager, Dalen Hotel

Anmeldt 31. juli 2021

Dalen hotell er et av mange historiske hoteller i Norge. Nå har det gjenoppstått med nye eiere og ny direksjon som virkelig satser. Alt er gjennomført og man føler seg oppriktig velkommen. Direktøren lever seg virkelig inn i rollen og gjør like mye som de andre ansatte. Omgivelsene og parken er en historie for seg og må oppleves. Interiør og rom er fantastiske og tidsriktige. Man blir fort satt 100 år tilbake i tid og venter egentlig på at «den gamle dame» skal begynne å spøke. Mat og drikke er av ypperste klassa, og man føler seg «hjemme». Vil man oppleve noe helt spesielt bør man oppleve Dalen hotell!!!,

Romtips: Alle rom er bra på Dalen hotell😀
Takk, pah1962

Hej pah1962.

Tack så väldigt mycket för fina ord och god feedback.
Jag beklagar att vi inte nådde helt fram till era förväntningar. Jag önskar gärna att höra mer om vad vi kan göra bättre och sätter stor pris på om du vill ta kontakt med mig direkt. aabom@dalenhotel.no

Önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas vi ses här på Dalen snart igen.

Med vänlig hälsning
Filip Åbom