Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.com
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Et hotell i øverste klasse med respekt for seg selv - gjør deg klar for en fantastisk opplevelse! God atmosfære, Topp service fra særdeles godt opplært og dedikert personale, prikkfrie rene rom, alle måltider i øverste klasse, godt vedlikeholdte bygninger og nydelig botanisk hage, rett og slett nydelig på alle måter. En storartet opplevelse som du ikke bør gå glipp av!

2  Takk, Katharina N
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og at du tar deg tid til å dele denne opplevelsen med oss her. Vi setter stor pris på dine ord og deler dette med vårt team.

Vi ønsker deg en fremdeles flott sommer og håper på å se deg igjen på Dalen Hotel.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

En magisk opplevelse fra start til slutt! Anbefaler på det varmeste en pakkeløsning med kanalbåt fra/til Lunde og to netter på hotellet, inkludert de fleste måltider. Det ble en helg som overgikk alle forventninger. Service, atmosfære, mat og turmuligheter (anbefaler Rui-Eidsborg) - alt var helt topp! Du får virkelig følelsen av å bli tatt tilbake til en annen tid, og på mange måter også til et annet land.

1  Takk, Freedom08955673270

Anmeldt 7. august 2021

En reise tilbake i tiden hotellet fremstår som da det åpnet i 1894 ,hadde da mange kongelige gjester. betjening meget hyggelige og service innstilte , tre retters middag i resturant utvalgt og delikat med utsøkte viner , fantastisk oppdekning ,men nb ikke plass for en veldig sulten , betaler mye for pynten. men som sagt 10 av 10.
rommene er veldig fine. Ett av de historiske hotell som er vel verd ett besøk

Takk, Stein J
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Stein.

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tiden til å dele din opplevelse hos oss og håper å se deg igjen på Dalen Hotel.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk, super mat, god atmosfære, historisk bygning med behagelige rom. Alle var høflige, hyggelige og alltid til tjeneste. Omgivelsene er også spesielle med en fin park og store plener, man allikevel avskjermet og tilbaketrukket.

Takk, 23bmo
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei 23BMO,

Tusen takk for fortreffelig tilbakemelding og at du tar deg tid til å dele dette her.

Håper på å se deg igjen på Dalen Hotel.

Adm. Dir

Anmeldt 5. august 2021

Overnattet to netter i selskap med min datter.
Vi nøt hvert eneste øyeblikk fra vi trådte over terskelen.

Ankom ganske seint lørdag. Tuslet i parken og tok en drink i baren før vi skulle innta vår 5-retters meny. Jeg hadde vinpakke og dattera mi fikk en utsøkt variasjon i alkoholfritt tilpasset rettene. Rein og skjær nytelse!

Søndag..nydelig frokost servert i restauranten.
Tid til å vandre litt rundt på turstien bort til Kanalbåtene i Dalen.
Neste gang leier vi kano.

Klar for Afternoon-tea.
Nytelse for øyne og gane.

Hadde forhåndsbestilt leie av Soria Moria Sauna.
Herlig å sitte i lekker moderne arkitektur å skue utover sjøen og fjella.

Vi hadde et flott rom i første etasje men bestemte oss for å oppgradere til Tårnsuiten siste natta. Mens vi pakket sakene var betjeningen og satt kjøleren med velkomst champagne på balkongbordet :) :)

Denne kvelden tok vi en 3-retters middag.
Neste morgen fikk vi servert frokosten på balkongen på rommet.
Vidunderlig!

Er reisevant og tror aldri jeg har vært en plass hvor betjeninga har vært så genuint og gjennomført serviceinnstilt på en utrolig liketil måte.

Vi bestemte at neste gang vi skulle på denne eventyrlige tidsreisa måtte vi ha tidsriktige klær. Lang kjole, hatt og parasol :)

Pur balsam for sjelen å være her!

Romtips: Tårnsuitene er verdt hver ei krone. Her er det bare å bestille en full pakke nytelse
1  Takk, 274gretes

Hei 247gretes,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.