FindHotel
Priceline
Trip.comUSD 655
Anmeldt 21. august 2021

Vi feiret 20 års bryllupsdag på Dalen Hotel, og vi ble ekstra glade da vi fikk oppgradert rom og kunne bo i den nydelige tårnsuiten med egen balkong, og utsikt over parken og vannet. Det er helt tydelig lagt ned så mye arbeid i å bevare hotellets egenart, inkludert sånne ting som ekte nøkler istedet for plastkort, at det ikke er tv og minibar, at til og med ledninger og brytere er tilpasset stilen. Vakre og spesielle salonger, peisestue, restaurant, galleri, virkelig stemningsfullt. Vi spiste en nydelig afternoon tea ute i flott sommervær, og på kvelden en femretters middag med vinpakke. Mange deilige smaker og vakre anretninger, og vennlig og god informasjon underveis om maten og vinen. Spesielt begeistret var vi for brønnkarsesuppen med kamskjell. Anderetten opplevde vi som en anelse for salt, men den var likevel veldig god.

Dette ble et opphold med det lille ekstra i alle detaljer, både når det gjaldt omgivelser, mat og service. Hyggelig å komme tilbake til rommet etter middag og finne oppredd seng med roseblader og sovemasker og en liten hilsen. Satte også pris på lekkert nytt badeværelse i gammel stil, og eske med fine badeprodukter. Luksus fra begynnelse til slutt!

1  Takk, B8706NNannem
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei Anne,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og at du tar deg tid til å dele denne opplevelsen med oss her. Vi setter stor pris på dine ord og deler dette med vårt team.

Vi ønsker deg en fremdeles flott sommer og håper på å se deg igjen på Dalen Hotel.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Helhetlig opplevelse av historisk luksus. Bygget er spennende og imponerende ivaretatt. Maten er nydelig og vi ble møtt av blide medarbeidere. Møterom var oppdekket med nydelige små kunsferdige kaker, friske blomster etc. Vi ble imponert! Booket den spektakulære badstuen som var en flott opplevelse!

Romtips: Rui stien og badstuen kan anbefales
1  Takk, Tine R
Thor Filip Halvorsen, General Manager på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Et hotell i øverste klasse med respekt for seg selv - gjør deg klar for en fantastisk opplevelse! God atmosfære, Topp service fra særdeles godt opplært og dedikert personale, prikkfrie rene rom, alle måltider i øverste klasse, godt vedlikeholdte bygninger og nydelig botanisk hage, rett og slett nydelig på alle måter. En storartet opplevelse som du ikke bør gå glipp av!

2  Takk, Katharina N

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

En magisk opplevelse fra start til slutt! Anbefaler på det varmeste en pakkeløsning med kanalbåt fra/til Lunde og to netter på hotellet, inkludert de fleste måltider. Det ble en helg som overgikk alle forventninger. Service, atmosfære, mat og turmuligheter (anbefaler Rui-Eidsborg) - alt var helt topp! Du får virkelig følelsen av å bli tatt tilbake til en annen tid, og på mange måter også til et annet land.

1  Takk, Freedom08955673270

Anmeldt 7. august 2021

En reise tilbake i tiden hotellet fremstår som da det åpnet i 1894 ,hadde da mange kongelige gjester. betjening meget hyggelige og service innstilte , tre retters middag i resturant utvalgt og delikat med utsøkte viner , fantastisk oppdekning ,men nb ikke plass for en veldig sulten , betaler mye for pynten. men som sagt 10 av 10.
rommene er veldig fine. Ett av de historiske hotell som er vel verd ett besøk

Takk, Stein J
Filip Åbom, Other på Dalen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Stein.

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tiden til å dele din opplevelse hos oss og håper å se deg igjen på Dalen Hotel.

Ha en fortsatt flott sommer.