Anmeldt 5. juli 2021

En utrolig fin camping med hyggelig personale og god service samt alt du trenger av fasiliteter inkludert i prisen. Sov i telt i en natt. Litt stiv pris men fikk avslag fordi jeg reiste solo. Det var mye folk når jeg kom (relativt sent) men utrolig mye plass reservert for telt og bil eller bare telt. Separate områder for bobil. Mange vannposter/vasker og stikkontakter rundt på området så man slapp å gå inn for å lade mobil eller fylle drikkevann. Natursti for barn på øya og fine fiske- og bademuligheter i elva som splittes i to armer rundt øya. Nær beliggenhet til det lille sentrumet i Dalen og ikke lange kjøreturen fra Vest-Telemark Museum som er et must om du er i nærheten. Personalet snakker norsk, engelsk og nederlandsk. Ikke tillat med lading for elbiler!!

Takk, anneberitb234
Anmeldt 20. juli 2020

Flott og sentralt beliggenhet. 5 min til butikken, 5 min til Dalen Hotell, 10 min til kaia og den berømte Soria Moria Badstu.20 min til Eidsborg stavkirke og Vest Telemarks museet. Personalet var hjelpsom og hyggelig, miljøet var stille og rolig. Mange familier med barn, mange lekekamerater på trampolinen på kvelden og overalt god stemning. Superfornøyde alle sammen i familien!

Takk, Anniepaatur
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov første natt i telt og andre natt leide vi hytte #5. Hytta var fin og ren og med god plass for storfamilien. Barna koste seg på lekeplassen! Deilig med kort vei til butikker! Hyggelig service! Anbefales!

1  Takk, hannepanneno
Anmeldt 12. august 2019

Dalen er en koslig og rolig plass, med nærhet av natur, elv, og små butikker skulle man trenge noe.
Buøy camping ligger i senter der og var en grei plass å stoppe på vår ferd over fjellet.
Får pluss for lokasjon, greit tilbud til barna å leke, hyggelige folk og fin pris.
Negativt er som tidligere nevnt fra andre, litt lite informasjon, ikke noe guiding på plasser, ikke noe å tørke seg med på doen, og ikke stellerom såvidt jeg kunne finne. (Spurte heller ikke, men lette og fant ikke). Man skal ikke dra på camping for å sitte på internet, men wifi utenom resepsjonen hadde også vært greit. Alt i alt en positiv opplevelse, men trenger litt mer for å jobbes opp i "svært bra"

Romtips: Plasser med elven er flotte, men man hører elven også svært godt. Innenfor på øya er det stille og fredelig om naboene også holder roen
Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Stavanger1981
Anmeldt 10. september 2018

Driver med en voldsom forskjellsbehandling av hvem som får bruke plassen eller ikke. Nå sist er det bestemt at bobiler over 6 meter er uønsket. Jeg håper campingfolket vil stå sammen i å boikotte denne plassen !

Romtips: Finn en alternativ campingplass og føl deg velkommen.
Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, oldsmobile2016