“Fantastisk! ”
Anmeldelse av Restaurant Dalen Hotel

Restaurant Dalen Hotel
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Dalen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vi ønsker at måltidet skal være en kulinarisk reise på Dalen Hotel. Hotellets restaurant og salonger oser av historie og storhetstid og dette forteller vi deg gjerne mer om. I tillegg er Telemark en region med mange spennende råvarer og tradisjonsrike oppskrifter. Vår a la carte meny inviterer deg først til en forrettbuffet En smak av Telemark basert på kun lokale råvarer. Deretter følger både hovedretter, oster og desserter med stort preg av lokal tilknytning.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte en treretters meny på forhånd som vi ikke visste hva var, og som heldigvis smakte utsøkt. Flott personale og unik restaurant lokale. Skal du overnatte eller oppleve hotellet på en eller annen måte så anbefales det å spise her.

1  Takk, Marian S

Anmeldt 6. juli 2020

Vi spiste 3-retters meny som besto av suppe, kalv og key west lime pie, og maten var velsmakende. Veldig hyggelig service! Men jeg spurte om å få se vin menyen for jeg ønsket kun å ha et glass hvitvin, men det fikk jeg ikke. Et nabobord ønsket også å se vinmeny for å bestille en flaske vin, men de fikk heller ikke se vinmenyen. Så det reagerte jeg på. Jeg fikk til slutt et glass hvitvin som jeg likte, men jeg fikk ikke vite noe pris på vinen før vi skulle betale! Flotte omgivelser! Spesielt de svenske kvinnelige servitørene var veldig dyktige og serviceminded!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 21. mai 2020

Etter å ha måtte stryke utenlandsk tur pga Korona, valgte vi tur på Telemarkskanalen og et opphold på Dalen hotell. Og hvilken opplevelse! Å føle seg så sett og velkommen! Og den maten! Topp sekser til alt.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 376wilmav
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

3-retters middag med vinpakke smakte helt ypperlig. Alt var helt perfekt, både middag og frokost. Super betjening og fantastisk fin spisesal.

Dato for besøk: september 2019
Takk, eiriksannes_
Anmeldt 12. september 2019

Morsomt å være midt i Bygde-Norge og oppleve en restaurant av så høy standard. Virkelig flott og god mat - og skjønne servitører som gjorde opplevelsen enda bedre.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, GryneNorge

Reisende som så på Restaurant Dalen Hotel, så også på

Har du vært i Restaurant Dalen Hotel? Del dine erfaringer!