“Meget god mat, vi spiste Entrecote”
Anmeldelse av Lastein Bryggje Kafe

Lastein Bryggje Kafe
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Dalen
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat, vi spiste Entrecote og Spare Ribs, flott service og fantastisk beligenhet, anbefales !

Takk, Runar K

Anmeldt 22. juni 2020

Herlig sted å innta mat dagen lang. Vi var så heldige med været at vi kunne sitte ute på brygga å spise. Og maten var virkelig god. Må være den beste kyllingburgeren jeg har smakt. Fin atmosfære rett i vannkanten. Hyggelig betjening og god mat. Alt man kan ønske seg.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Bodil T
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Takk for deilig salat med kylling, dette var i overkant av hva jeg forventet på en brygge i Dalen. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
Takk, josteinw489
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Maten her var god og alle som spiste var fornøyde. Når me hadde spist ferdig ville me ha dessert, då fekk me beskjed om at det ikkje var mulig fordi at kokken desverre hadde reist. Dette virka for oss svært uprofesjonelt siden det fortsatt var eindel gjester på brygga. Klokken var 20.36 når me spurte etter dessert.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, vetlejohre
Anmeldt 4. juli 2019

Veldig fornøyd med maten. Entrecôten var saftig og helt fantastisk, laksen var perfekt med fantastiske råvarer og smaker til.
Hadde servicen vært bedre hadde opplevelsen vært perfekt. Sol, brygge, fugler, utsikt og fantastisk mat. Synd servitørene var mer opptatt av hverandre enn å verte oss.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Solveig R

Reisende som så på Lastein Bryggje Kafe, så også på

Har du vært i Lastein Bryggje Kafe? Del dine erfaringer!