“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Lastein Bryggje Kafe

Lastein Bryggje Kafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Dalen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde spareribs. Smakte nydelig. Hyggelige og hjelpsomt personale. Var tilbake dagen etter for å ha bakt potet, men det var utsolgt. Hyggelig sted å sitte rett ved vannet.

Takk, Marian S

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte dagnes torsk og dagens kalv. Begge var veldig fornøyd. Flotte omgivelser og flink servitør. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, 411elseh
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat, vi spiste Entrecote og Spare Ribs, flott service og fantastisk beligenhet, anbefales !

Takk, Runar K
Anmeldt 22. juni 2020

Herlig sted å innta mat dagen lang. Vi var så heldige med været at vi kunne sitte ute på brygga å spise. Og maten var virkelig god. Må være den beste kyllingburgeren jeg har smakt. Fin atmosfære rett i vannkanten. Hyggelig betjening og god mat. Alt man kan ønske seg.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Bodil T
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Takk for deilig salat med kylling, dette var i overkant av hva jeg forventet på en brygge i Dalen. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
Takk, josteinw489

Reisende som så på Lastein Bryggje Kafe, så også på

Har du vært i Lastein Bryggje Kafe? Del dine erfaringer!