“Vi feiret bursdag og det tok”
Anmeldelse av Lastein Bryggje Kafe

Lastein Bryggje Kafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Dalen
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi feiret bursdag og det tok litt tid med servering pga mye folk. De kom å unnskyldte til oss og etter dette gikk ting som smurt.
Vi fikk drikke, forrett og fantastisk god mat av blide og hyggelige servitører. Vi avsluttet med en utsøkt dessert og det ble et glass med bobler til jubilanten spandert av huset.
Utsikten er flott her på bryggekanten.
En fantastisk opplevelse denne flotte juli kvelden

Takk, Unnlis

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde spareribs. Smakte nydelig. Hyggelige og hjelpsomt personale. Var tilbake dagen etter for å ha bakt potet, men det var utsolgt. Hyggelig sted å sitte rett ved vannet.

Takk, Marian S
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte dagnes torsk og dagens kalv. Begge var veldig fornøyd. Flotte omgivelser og flink servitør. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, 411elseh
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat, vi spiste Entrecote og Spare Ribs, flott service og fantastisk beligenhet, anbefales !

Takk, Runar K
Anmeldt 22. juni 2020

Herlig sted å innta mat dagen lang. Vi var så heldige med været at vi kunne sitte ute på brygga å spise. Og maten var virkelig god. Må være den beste kyllingburgeren jeg har smakt. Fin atmosfære rett i vannkanten. Hyggelig betjening og god mat. Alt man kan ønske seg.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Bodil T

Reisende som så på Lastein Bryggje Kafe, så også på

Har du vært i Lastein Bryggje Kafe? Del dine erfaringer!