“God mat, hyggelig sted”
Anmeldelse av Lastein Bryggje Kafe

Lastein Bryggje Kafe
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Dalen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flotte omgivelser, bra mat og gode porsjoner. Ventet litt for å få den bestilte drikke, maten kom nokså raskt. Forbedringspotensiale på servicetid, ved ankomst og ved å servere drikke raskere. Vi så personale var travle, muligens behov for ytterligere en servitør?

Takk, Voyager24188380896

Anmeldt 31. juli 2021

Veldig imøtekommende servitør! Nydelig mat! Rolig og hyggelig stemning! Nydelig ute på verandaen med bølgeskvulp og strålende sol! Hit kommer vi tilbake

Takk, GoPlaces48225
Anmeldt 27. juli 2021

Vi ble oversett i 20 minutter før vi ble tildelt et bord. Det var ikke fullt, og mange ledige bord. Betjeningen hang ved disken og pratet med hverandre. De svarte nebbete da vi spurte om å få et bord. Dette skjedde mandag 26. juli. Menyen var skuffende for lunsj, og vi gikk uten å bestille noe.

1  Takk, Trail405534
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Servitørene virket sure og lite service minded. De påsto at border var booket, selv om det var flere bord som sto ledige under hele bespisningen vår på en drøy time. Maten var overstekt. Pluss er at det ikke tok lang tid for servering, og selve utsikten på plassen. Men vi kommer aldri hit igjen!

Takk, riJacs
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kjøkkenet stengte 20.00, vi kom litt sent, men fikk servering og super burgerrett av en hyggelig og velvillig stab. God stemning spesielt inne en litt regnfull og kjølig kveld.

Takk, Svend A

Reisende som så på Lastein Bryggje Kafe, så også på

Har du vært i Lastein Bryggje Kafe? Del dine erfaringer!