Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Et slitent sted, dusjkabinett fra 70/80-tallet, ikke spesielt innbydende. Men rimelig å dusje. Hyggelig vertinne, men stedet trenger generelt sårt til oppdatering. Beliggenhet er Ok ved elva, hvor det skal gå fin ørret.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, 365gerdl
Aud Reidun Bøe Ø, Manager på Vollheim Camping og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2018

Hei, takk for at du besøkte oss og takk for tilbakemelding. Vi oppgraderer hytter og fasiliteter jevnlig, ta gjerne en titt på vollheim.no for oppdatert informasjon. Velkommen tilbake.

Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Dato for oppholdet: juni 2019
Aud Reidun Bøe Øien, Eier på Vollheim Camping og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden