Anmeldt 28. mai 2021

Var så heldig og fikk overnatte her på dette fantastiske stedet nå i mai 2021! Veldig hyggelig betjening og flotte fasiliteter. Jeg håper jeg får anledning til å komme tilbake ved en annen anledning. Anbefales! ☺️

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, signestubo93
Aud Reidun Bøe Øien, Eier på Vollheim Camping og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Velkommen til bake og takk for hyggelig tilbakemelding .

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en trivelig og rolig plass.
Gode sanitæranlegg, disse ble vasket 3 ganger i døgnet. Håndsprit og gode rutiner på alle fellesområder.
Pluss for eget barnebad.
Trampoline, minigolf og lekeplass for barna stort pluss. Muligheter for å spille fotball og volleyball også.
God service og hyggelig betjening.
Flott sted å stoppe å campe på, med telt når man er på vei over dovreskogen.

Takk, trondag
Aud Reidun Bøe Øien, Eier på Vollheim Camping og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Takk for tilbakemelding. Dere er velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Et slitent sted, dusjkabinett fra 70/80-tallet, ikke spesielt innbydende. Men rimelig å dusje. Hyggelig vertinne, men stedet trenger generelt sårt til oppdatering. Beliggenhet er Ok ved elva, hvor det skal gå fin ørret.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, 365gerdl
Aud Reidun Bøe Ø, Manager på Vollheim Camping og Hytter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2018

Hei, takk for at du besøkte oss og takk for tilbakemelding. Vi oppgraderer hytter og fasiliteter jevnlig, ta gjerne en titt på vollheim.no for oppdatert informasjon. Velkommen tilbake.

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Romtips: Locatie van deze camping is bovengemiddeld en dus een aanrader; vlakbij de E6, maar niet het geluid. Aan de pelgrimsroute voor wandelaars.
Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter