Priceline
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom trette og slitne til Dovre Motell ca. kl. 03.00 på natta. Ble møtt av en blid og hyggelig ansatt som fikset et rom til oss. Vi kom inn og ble møtt av et rent og fint rom. Litt gammelt, men spilte ingen rolle for oss da vi bare skulle sove noen timer. Ulempen var at panelovnen inne sto på 35 varmegrader så der var det VARMT. Sovnet etterhvert og våknet kl. 08.00 av at det fortsatt var for varmt. Så var det frokostbord og vi koste oss lenge med egg og bacon. Grei frokost uten for mange valg, men helt greit. Servicen var kjempebra både natt og dag, men litt dyrt ut i fra standard.
Kan bare anbefale stedet for det var kjemperent og god service.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, evygul
Anmeldt 7. august 2018

Dovre Motell har en grei beliggenhet langs E6 - dermed lett å finne.
Har overnattet her mange ganger de siste 30 årene - og det har vært lite fornying av hyttene. Nye TV'er - men det er nesten alt.
Reinholdet er bra, ikke opplevd å komme til uvaska hytter.
Kafeen ved bensinstasjonen er bra - god mat og god service.

Takk, Jonny B
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Styr unna!
Biffsnadder var kald og tørt, salaten bestod av kinakål, sylteagurk og mais. Carbonaraen hadde samme tilbehør, det samme også dovreburgeren.
Gremmes. Dette var dyr og dårlig veimat. Aldri mer hit!

1  Takk, gunnelina
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

De har en romslig parkeringsplass, med god adkomst til restauranten. En typisk veikro, med god norsk standard. Siden det var tiden for det, bestilte jeg en stor omelett til lunch. Den kom etter kort tid, og var, etter prisen, stor og OK anrettet. Maten smakte godt, stedet er rent og ryddig både ute og inne, og er åpent 24/7. De har rom for overnatting av OK enkel men grei nok standard. Som veifarende kan man også få seg en dusj til overkommelig pris.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Tore S
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Vi stoppet for å spise middag. Rødspette , Fish and Chips og elgkarbonader . Typisk gatekjøkken mat. Hurtig og dårlig. Tørr fisk og tørre chips. Elgkarbonadene var faktisk brukbare , da det var dagens rett. Personalet var sure, svarer ikke på spørsmål og feilinformerte . Den ene retten glemte de , og vi ventet 20 minutter og purret 2 ganger før maten kom. Forferdelig sted, styr unna!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, JanSyrstad