Anmeldt 23. juli 2019

Her serveres hjemmelaget smør, rømme mm. Fint sted og gode turmuligheter i området.

Anbefaler å planlegge turen innom da du får tradisjonell seterkost. Bestill på forhånd så er du sikret middag.

Du kommer også inn med bil på sommeren.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, karlk854
Anmeldt 21. september 2015 via mobile enheter

Stedet kan nås med bil fra Dovre i Gudbrandsdalen, men vår buss måtte snu vel 6 km før. Den timelange rusleturen ga god appetitt og Haverdalseters servering var som ryktene lovte, kjempegod. Det var også servicen, så selv om det manglet morgenkaffe, veide lånet av nettilgang opp i rikt monn. Det skal nevnes at kaffe ble servert med frokost kl 0800. Stedet er godt egnet som startpunkt for tur sørover i Rondane. Vi gikk til Dørålseter og derfra videre til Rondvassbu, men det hadde også vært en fin tur å gå til Bjørnhollia.

Dato for oppholdet: september 2015
2  Takk, o-yngve