Priceline
Agoda.com
Anmeldt 10. juli 2020

Vi teltet her i natt på gjennomreise. Meget hyggelig personale, flott sted med fine områder langs lågen, flott bygg, fin cafe, god lekeplass, flott bassengområde.

Badene på campingplassen fremsto som rene.

Besøket ga mersmak, spesielt grunnet hyggelig personale

Takk, maritak891
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Veldig trivelig sted for overnatting. Flott rom, hyggelig spisested og betjeningen. Enkel og smakfull middag. Litt støy fra E6 når vi satt ute ved rommet. Kommer gjerne tilbake. Fint område for turer også.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 114haraldm
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på gjennomreise. Veldig hyggelig vertskap, kjempeflott stort og luftig rom med gode senger og to hvilestoler, stort bad med god varme i gulvet og bra trykk i dusjen. Vårt rom hadde også en hyggelig terrasse. På grunn av korona-situasjonen var det ikke frokostbuffét, men vi kunne bestille både egg og bacon, eller brødskiver med pålegg, eller litt av begge.

Ute i sommerhalvåret er det stort oppvarmet basseng!

Hit kommer vi sikkert igjen!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, MElisabeth
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Alltid hatt lyst til å stoppe på her på vei nordover. Tok 1 natt på vei til Ålesund. Grunnet situasjonen med Korona var svært få overnattingssteder oppe. Og det var nesten ingen gjester. Men rommene er som forventet i treverk med helt ok standard. Betjening veldig hyggelig og hjelpsomme. Ikke lov med buffet, men de lagde istedenfor egg og bacon tallerken til oss. Fine turstier i nærheten. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Jon K
Anmeldt 12. februar 2020

Rimelig luksus for en syklist på langtur. Fint rom med god plass, god mat i kafeteria. Rent og ryddig. Her er mye tradisjon og sjarm i bygningen og vertskapet. Det var tydeligvis mange tilbud som jeg ikke hadde anledning til å benytte. En god frokost er en bra forberedelse til turen over Dovre!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, bruce-hac