Lailaj72
    Bar/lounge
    29.8 km fra Toftemo Turiststasjon
    1.6 km fra Toftemo Turiststasjon
    Restaurant
    Både Hotel og motell til greie priser. Servitørene i restauranten trenger absolutt et smilekurs.
      1.6 km fra Toftemo Turiststasjon
      • eDreams
      18.0 km fra Toftemo Turiststasjon
      Se flere hoteller i Dovre
      Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et kort men fint døgn på Toftemo. Minstemor skadet seg i et fall, og betjeningen var behjelpelig og sørget for tilbakebetaling av 2/4 av det vi hadde betalt, siden mor/datter ble hentet i ambulanse. God mat, og store porsjoner. Godt utvalg med glutenfritt, både innen mat og drikke. Hit skal vi definitivt tilbake💛

1  Takk, ragnhildkat
      Anmeldt 10. juli 2020

Vi teltet her i natt på gjennomreise. Meget hyggelig personale, flott sted med fine områder langs lågen, flott bygg, fin cafe, god lekeplass, flott bassengområde.

Badene på campingplassen fremsto som rene.

Besøket ga mersmak, spesielt grunnet hyggelig personale😊

Takk, maritak891
      Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Veldig trivelig sted for overnatting. Flott rom, hyggelig spisested og betjeningen. Enkel og smakfull middag. Litt støy fra E6 når vi satt ute ved rommet. Kommer gjerne tilbake. Fint område for turer også.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, 114haraldm
      Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på gjennomreise. Veldig hyggelig vertskap, kjempeflott stort og luftig rom med gode senger og to hvilestoler, stort bad med god varme i gulvet og bra trykk i dusjen. Vårt rom hadde også en hyggelig terrasse. På grunn av korona-situasjonen var det ikke frokostbuffét, men vi kunne bestille både egg og bacon, eller brødskiver med pålegg, eller litt av begge.

Ute i sommerhalvåret er det stort oppvarmet basseng!

Hit kommer vi sikkert igjen!

Dato for oppholdet: mai 2020
      Takk, MElisabeth
      Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Alltid hatt lyst til å stoppe på her på vei nordover. Tok 1 natt på vei til Ålesund. Grunnet situasjonen med Korona var svært få overnattingssteder oppe. Og det var nesten ingen gjester. Men rommene er som forventet i treverk med helt ok standard. Betjening veldig hyggelig og hjelpsomme. Ikke lov med buffet, men de lagde istedenfor egg og bacon tallerken til oss. Fine turstier i nærheten. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2020
      Takk, Jon K