Orbitz.com
eDreams
Priceline
FindHotel
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Herlig plass for hele familien. Topp for telting. Alltid blide og imøtekommende personale. Det eneste som kan bli bedre er litt flere aktivitetstilbud for barn. Men oppvarmet basseng er alltid en suksess. Vi spiste også her, veldig god og hjemmelaget mat. Alt til fornuftige priser. Rett og slett et supert sted!

Takk, Audun Privat M
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har vært fast gjest her i to år, denne gangen ville jeg ta min bedre halvdel. Oda og Toftemo skuffet ikke! Veldig god middag, hyggelig vertskap og en god natts søvn på rom 26. Topp, som forventet!

Hvorfor overnattet vi på Toftemo? Perfekt start på turen til Snøhetta dagen etterpå. Turen til Vesttoppen var fantastisk!

Takk, Erik I
Anmeldt 21. juli 2021

Elendig service. Hadde bestilt glamping og de hadde dobbeltbooket. I stedet for å være ydmyk og beklage seg så fikk jeg til svar at det er sånn som skjer! Hele poenget med å reise dit forsvant.. Ingen plusspoeng fra meg.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, MonaI128
Anmeldt 13. juli 2021

Ferietur eg og hunden.Låg her i 2 netter då det blei så dårlig ver men me hadde det bra. Fin kafiteria der ein kunne kjøpa middag og meir,det gjorde me,god mat. Kjekt vertskap.ein del turistar hovedsakelig bubilar og campingvogner,ser ut til at nordmennene ferierar i Norge som er bra.

Takk, Venture393326
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Flott sted med hyggelig betjening, fine rom, god mat og avslappende miljø. Det er mulighet for å lade EL bil og du har elven som går forbi så det er også mulighet for å fiske.

Ikke bare er det gode middager, men det er også hjemmelaget bakverk en kan nyte med en kopp kaffe utenom måltider. Anbefales. :)

Takk, sindrecp