Agoda.comUSD 111
eDreamsUSD 111
TripadvisorUSD 111
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Et mellomstopp før ferden gikk videre. Toftemo har tatt i mot reisende siden 1820 - og kan dette til fulle også i dag. Mye historie i veggene - hyggelig vertskap, god mat og gode senger - helt greie rom. Til ungenes glede oppvarmet basseng ute. Eneste å være oppmerksom på er at E6 ikke går veldig langt fra husveggene - vi lå i sidebygningen hvor støy var merkbar, men ingen fikk ødelagt nattesøvnen av den grunn. Tenker du dette kan bli et problem - be om rom i hovedbygningen som vender mot elven. For de som må ha campingvogn eller bobil finnes oppstillingsplasser for dette også. Ellers så det ut til å være 2 stk. hurtigladere for el-bil på parkeringen. For de yngre var det et fullverdig 7-er mål oppstilt på flott gressplen foran hovedbygningen. Oppvarmet utebasseng er nevnt - ellers også en trampoline. For de mindre, sklie og huskestativ.

Romtips: Be om rom mot elven. Campingvogn/bobil-oppstilling. 2 el-bil ladere på parkeringen. Barn; Lekeapparat, trampoline, utebasseng, fotballmål
Takk, Glenn S
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Herlig plass for hele familien. Topp for telting. Alltid blide og imøtekommende personale. Det eneste som kan bli bedre er litt flere aktivitetstilbud for barn. Men oppvarmet basseng er alltid en suksess. Vi spiste også her, veldig god og hjemmelaget mat. Alt til fornuftige priser. Rett og slett et supert sted!

Takk, Audun Privat M
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har vært fast gjest her i to år, denne gangen ville jeg ta min bedre halvdel. Oda og Toftemo skuffet ikke! Veldig god middag, hyggelig vertskap og en god natts søvn på rom 26. Topp, som forventet!

Hvorfor overnattet vi på Toftemo? Perfekt start på turen til Snøhetta dagen etterpå. Turen til Vesttoppen var fantastisk!

Takk, Erik I
Anmeldt 21. juli 2021

Elendig service. Hadde bestilt glamping og de hadde dobbeltbooket. I stedet for å være ydmyk og beklage seg så fikk jeg til svar at det er sånn som skjer! Hele poenget med å reise dit forsvant.. Ingen plusspoeng fra meg.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, MonaI128
Anmeldt 13. juli 2021

Ferietur eg og hunden.Låg her i 2 netter då det blei så dårlig ver men me hadde det bra. Fin kafiteria der ein kunne kjøpa middag og meir,det gjorde me,god mat. Kjekt vertskap.ein del turistar hovedsakelig bubilar og campingvogner,ser ut til at nordmennene ferierar i Norge som er bra.

Takk, Venture393326