Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Dette er en god beliggenhet litt på utsiden, lett å finne frem. Har vært her flere ganger på forrentligsreise og er svært fornøyd.
Fine rom, som er rene og pene med gode senger.
De har helt klart en god frokost som overgår mange hotellstandarer.

Mye for pengene, billig og fint :)

Kommer desidert tilbake flere ganger.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 3. august 2017

Sov her på vei til Dyreparken, for å komme dit til åpningstid. Vi ringte og ga beskjed om at vi ble litt senere enn vi hadde beregnet, ble da møtt med en hyggelig velkomstlapp på døra. Kjekt med kjøleskap og sofa på rommet. God frokost. Rent og ryddig.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Siriebt
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi bestilte overnatting for 3 i anledning bryllup. Kom her på ettermiddagen og rommet var gjort klart. Fint og rent på rommet. Manglet litt rengjøring og rydding i gang og dusj.
Bryllupsfeiringen var super og maten var nydelig.
Sengen var god , vi sov godt og frokosten var enkel men god.
Til den prisen vi betalte var dette mye bedre enn forventet!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, t0rhildw
Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Ligger veldig greit til I Froland ,bare noen kilometer fra Osedalen og ca 15 kilometer fra Arendal .Rommet var greit og hadde kjøleskap . Betjeningen var hyggelig og behjelpelige og alltid blide. Kommer nok tilbake hit ☺

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 871janl