Psyduck
29.2 km fra Hotel Lyngørporten
76.1 km fra Hotel Lyngørporten
Se flere hoteller i Gjeving
Anmeldt 22. oktober 2018

Dette var en utrolig god opplevelse, alle gav god service. Alle måltidene var nydelig og rikelig med mat.
Bokhotellet hadde flotte leiligheter med fantastisk sjøutsikt.
I tillegg var det et stille og rolig sted

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Mia S
Kathrine B, Resepsjonssjef på Hotel Lyngørporten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Vi etterstreber en best mulig opplevelse, så glad for at vi lykkes. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart :-)

Anmeldt 6. august 2018

Veldig fin leilighet, kjøkken med alt man trenger, oppholdsrom med veranda ut mot brygge og sjø, og deilig soverom og bad. Gode senger. Man kan ta morgenbadet rett utenfor på brygga for så å gå å få frokost på restauranten like ved vannet. Går man bortover bryggene kommer man til et friområde med fine svaberg og lite folk.

Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, sirkri
Anmeldt 20. juli 2018

Overnattet på Bokhotellet en natt i Juni sammen med kjæresten min. Betjeningen var utrolig imøtekommende og hjelpsomme og vi ble tatt svært godt imot ved ankomst. Hotellets restaurant var fantastisk og servicen likeså.

Vi kommer garantert (og forhåpentligvis snart) tilbake. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Lasse0960
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Svært hyggelige og hjelpsomme ansatte, fantastisk flott beliggenhet helt i sjøkanten. Meget god mat og godt utvalg i restauranten. Stille og rolig om kvelden/natten. Tregt trådløst nett. Mangler aircondition.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Oddie99
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Allerede fra vi ble mottatt i resepsjonen av ei smilende, hyggelig jente, var dette ett herlig opphold ! Vi hadde ett fint,rent og koselig rom med utsikt over sjøen og en egen liten brygge ! Da vi etter ett par dager ringte resepsjonen etter nye håndklær tok det knapt 5 min før ei hyggelig dame var på plass...like blid og smilende som alle andre i personalet ! Veldig hyggelig restaurant med kjempegod mat ...og MYE mat for pengene ! Hotellområdet fremstår som veldig vakkert og velstelt !
Likte og at det lå en Bibel på rommet 👍
Ei flott uke ..vi kommer garantert igjen !!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, bentee2016