Booking.comUSD 155
TripadvisorUSD 154
FindHotel
eDreamsUSD 155
Anmeldt 24. november 2019

En helt rå opplevelse nydelig mat kan trygt anbefales må oppleves. Beliggenheten er til å nytes. Betjeningen var kjempe hyggelige.
Ta turen innom folkens.
Rommene var enkle og fine utsikten tar pusten fra en

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, JarleB34
Anmeldt 21. november 2019

Flott beliggenhet ved sjøen. Rent og pent. Hyggelig mottakelse og fantastisk service.
Fikk servert en smakfull fiskesuppe med varmt brød i en storslagen restaurant.
Leiligheta med balkong inneholder det du trenger for å trives. Gode senger.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Affen11
Anmeldt 26. juli 2019

Beliggenheten til hotellet er bare helt fantastisk - like ved stranda i sørlandsidyllen Gjeving.
Informasjonen fra hotellet var preget av slendrian kort og godt. På nettet stod det at tid for innsjekking var mellom kl.15 og kl.16. På informasjonsarket på rommet stod det at innsjekking var etter kl.16. Det hadde vært greitt å vite før man sjekket inn, ikke etterpå. Nettverket som var oppgitt på rommet, stemte ikke . I resepsjonen oppgav de at man hadde et nytt nettverk. Hvorfor ikke gi gjestene beskjed om dette, skriftlig eller muntlig ? 75 kroner i parkeringsgebyr pr.døgn for hotellets gjester er drøytt, med attpåtil depositum på 200 kroner for å kjøre bilen gjennom bommen inn på parkeringsplassen. Sluttrengjøring er inkludert i prisen, stod det i rominformasjonen. På hoteller trodde jeg at man selvfølgelig betalte for rengjøring både under og etter oppholdet. Selv om utsikten er fin, gav inntrykket av hotelldriften et inntrykk av at her var amatører hjemme alene. Slikt går ikke i det lange løp!

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Perthorvald
Anmeldt 15. juni 2019

Sjarmerende hotell med topp beliggenhet, god mat og god service.
Deilig å våkne opp med praktfull utsikt over Lyngør fra balkong tilknyttet rommet.
For de som ønsker ferie ved sjøen i Norge er dette stedet.
Prøv gjerne en sightseeing tur med båt.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Jan Petter B
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott beliggenhet og et utrolig hyggelig hotell. Rommene flotte, hyggelige restauranter og fellesområder med en nydelig utsikt utover mot Lyngør. Det som likevel drar dette stedet ekstra opp var det helt utenom det vanlige gode service nivået. Har aldri opplevd tilsvarende på noe hotell i Norge. Hotellet terningkast fem, beliggenhet terningkast 6 og service terningkast 7++

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Oivind_oivind