TripadvisorUSD 220
Orbitz.comUSD 220
eDreams
FindHotel
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fin beliggenhet langs brygga. Fantastisk utsikt utover havet. Flott og romslig leilighet som er bra utstyrt.
Veldig god mat og drinker i restauranten.
Hyggelig personale og god service.

Var ikke helt rent gulv når vi kom, men dette fikset de opp i når vi sa ifra
Sengene kunne vært hakke bedre

Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig plass. Vakre omgivelser.
Frokost kl 9 er for sent. Veldig begrenset utvalg. Står ikke i forhold til prisen.
Vi ble ikke opplyst om byggearbeid ved leiligheten vår (rom 309). Det var skjemmende.

Takk, Jens-Gunnar H
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Kunne ikke hatt finere beliggenhet, nydelig restaurant, hyggelige ansatte og resepsjon, gode rom, oppgradert rom uten tillegg i pris, eneste minus var sengene - 2 smale senger som som ikke fungerte som dobbeltseng

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, thoremartine
Anmeldt 24. november 2019

En helt rå opplevelse nydelig mat kan trygt anbefales må oppleves. Beliggenheten er til å nytes. Betjeningen var kjempe hyggelige.
Ta turen innom folkens.
Rommene var enkle og fine utsikten tar pusten fra en

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, JarleB34
Anmeldt 21. november 2019

Flott beliggenhet ved sjøen. Rent og pent. Hyggelig mottakelse og fantastisk service.
Fikk servert en smakfull fiskesuppe med varmt brød i en storslagen restaurant.
Leiligheta med balkong inneholder det du trenger for å trives. Gode senger.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Affen11