FindHotelUSD 219
Orbitz.comUSD 219
EtripUSD 219
TripadvisorUSD 219
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bestilte suite gjennom booking.com. Med havutsikt fra balkong eller hage. Fikk en avsidesliggende leilighet uten hav utsikt. Veldig skuffende. Leiligheten var fin. Resepsjonen var stort sett ubemannet når vi var innom. 4 ganger i løpet av 2 dager.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, maritsaanumm
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig fin beliggenhet langs brygga. Fantastisk utsikt utover havet. Flott og romslig leilighet som er bra utstyrt.
Veldig god mat og drinker i restauranten.
Hyggelig personale og god service.

Var ikke helt rent gulv når vi kom, men dette fikset de opp i når vi sa ifra
Sengene kunne vært hakke bedre

Takk, Hans-Ingar L
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig plass. Vakre omgivelser.
Frokost kl 9 er for sent. Veldig begrenset utvalg. Står ikke i forhold til prisen.
Vi ble ikke opplyst om byggearbeid ved leiligheten vår (rom 309). Det var skjemmende.

Takk, Jens-Gunnar H
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Kunne ikke hatt finere beliggenhet, nydelig restaurant, hyggelige ansatte og resepsjon, gode rom, oppgradert rom uten tillegg i pris, eneste minus var sengene - 2 smale senger som som ikke fungerte som dobbeltseng

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, thoremartine
Anmeldt 24. november 2019

En helt rå opplevelse nydelig mat kan trygt anbefales må oppleves. Beliggenheten er til å nytes. Betjeningen var kjempe hyggelige.
Ta turen innom folkens.
Rommene var enkle og fine utsikten tar pusten fra en

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, JarleB34