“Middag i kveldssol på uterestaurant”
Anmeldelse av Lyngørporten Restaurant

Lyngørporten Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Gjeving
Anmeldt 5. august 2021

Fantastisk blåskjell perfekt med tilbehør , kjapp servering og veldig hyggelige servitører ,en helt perfekt kveld , anbefales

Takk, Stein J

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på enkel mat. God mat når den endelig kom. 3 servitører burde greie å serve 14 besatte bord på en bedre måte.

1  Takk, maritsaanumm
Anmeldt 25. juli 2021

Flott beliggenhet på kaia. Oppmerksomme servitører, og leverer helt greit. Men det var et hårstrå mellom burgeren og salaten. Det var også et mindre hårstrå i pizzaen til den andre gjesten ved bordet. Servitøren tok med seg det lengste av hårene for å "inspisere", og kunne fortelle at det ikke tilhørte noen på kjøkkenet. Men du ville blitt "happy" om det gjorde, for de er "very handsome!" kunne hun meddele. Maten er OK, men ikke verdt prisen. Manglet mozzarellaen på pizzaen? Kunne hverken se eller smake den. Ubehagelige stoler ved bordene nærmest sjøen. Hotellets rengjøringspersonell gikk fram og tilbake mellom restaurantbordene, med søppel og skitne håndklær/sengeklær fra rommene som ble rengjort, dette er unødvendig og tar bort sjarmen ved å sitte der nede.

Takk, 514mascot
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fant et bord ute ganske greit. Det er bra plass, men stolene nærmest sjøen er ikke spesielt gode å sitte på. Vi har vært der et par ganger i juli, og det er veldig varierende hvor lang tid det tok før vi fikk kontakt med en servitør. Restauranten er «shinet» opp og er et hyggelig sted på fine sommerdager. Bastparasollene kunne vært hakket større slik at det ga bedre beskyttelse mot sommersol. Hyggelig med easy listening-musikk i bakgrunnen. Maten vi fikk servert var feil, men vi spiste den fordi den var god. Burgeren gir vi meget god omtale, og ingen norsk restaurant får til pommes-fritesen så bra som dette stedet. Servitørene var ikke lett å få tak i, men med litt hoing fikk vi kontakt. De har imidlertid ikke gått på smilekurs, men det er muligens å forlange for mye. Regningen stemte ikke, og det var litt jobbing for å få den på plass. Mot slutten av måltidet da solen bikket bort fra bordene, burde levende lys vært på bordene, og de nye lampene/pærene vært tent. Da vi skulle ha regningen var det som om betjening var dratt hjem. Men vi fant dem inne i lokalet, så det gikk bra.
Restauranten har absolutt kommet seg siden vi var der i fjor, men det er fortsatt en del å jobbe med på service- og miljøsiden.

Takk, JamesBoll
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og super service. Fikk raskt bord, maten kom fort, også desserten som ble bestilt etter hovedretten kom raskt, og serveringspersonale var innom bordet flere ganger.

Takk, t0megilk

Reisende som så på Lyngørporten Restaurant, så også på

Gjeving, Tvedestrand kommune
Gjeving, Tvedestrand kommune

Har du vært i Lyngørporten Restaurant? Del dine erfaringer!